Po co się uczyć na sprawdzian z chemii, skoro można po odpowiadać na pytanka xD
W razie, jakby się jakieś powtarzały, były bardzo podobne, to będę brała to zadane pierwsze, bo po prostu nie ma sensu dwa razy pisać tego samego tylko inaczej sformułowanegoDo autorki
Od tufflo: Którą postać lubisz najbardziej w tym ff?
Po części każda z tych postaci ma coś ze mnie albo jest inspirowana ludźmi, których znam, więc to naprawdę ciężki wybór, ale chyba mimo wszystko to Taehyung wysuwa się na prowadzenieOd masloispolka: kocham cięDziękuję, ja siebie też kocham (i was wszystkich też)
Od Blakill: Ile masz lat?
A ile mi dajecie? XDOd thegr4ndking: Czytasz bdcoahoc? polecasz?;-)))
Czytam i polecam serdecznie, więc jak jeszcze tego nie czytacie, to zacznijcie (znajdziecie na moim profilu, 10/10 kochajcie to)!!!Od zv_zxa: kocham cię!!
Dostaje od was za dużo miłości...Czy rozpoznajesz swoich czytelników?? Po nazwach lub ikonkach?
Przyznam się szczerze, że nie wszystkich, ale jest spora grupa, którą kojarzę z nazw albo ikonek, bo komentują każdy rozdział albo sama czytam ich ff. Jeśli mam możliwość to staram się odpowiadać a wszystkie komentarze pod rozdziałami, bo dzięki temu zapamiętuje więcej osób, ale wattpad się czasem buntuje ;;Od vebya_t: Jak wpadłaś na pomysł napisania tego ff?
Już nawet nie pamiętam :")... Ale prawdopodobnie było tak, jak z wszystkimi innymi moimi ff: w głowie pojawiła mi się jakaś scena, do której zaczęłam wymyślać historię, która by do niej doprowadziła i w ten sposób powstała cała fabuła. Ogólnie to od długiego czasu chciałam napisać coś, co z jednej strony będzie takim typowym ff, gdzie dwójka bohaterów się nienawidzi, a później przeradza się to w miłość, ale jednocześnie chciałam, żeby na swój sposób było to inne, więc wplątałam tam jeszcze wątek z wilkołakami. Nie chciałam też, żeby to było takie szybkie ff, gdzie w pierwszym rozdziale się nienawidzą, a w piątym już umawiają na randki i żeby to, co się między nimi działo było w pewnym stopniu realne, wyglądało tak, jak rzeczywiście mogłoby wyglądać w prawdziwym świecie (oczywiście wykluczając fakt, że Jeon jest wilkołakiem xD).Od PolishBoysAreCuite: Twoje top 3 ship z bts?
Vkook, Yoonjin i JihopeTwój znienawidzony ship?
Jeśli z bts, to w sumie nie mam takiego jednego, którego nienawidzę, raczej się po prostu innymi nie interesuje, ale ogólnie z kpopu to naprawdę nie przepadam mocno za marksonem ;;Twoje fav książki?
NEKROFIKCJE. Jestem zakochana w tej książce polskiego autora - Pawła Ciećwierza. Jak ktoś lubi ponury klimacik połączony z fantastyką i głównym bohaterem będącym negatywną postacią, to naprawdę polecam. Poza tym, to czytam bardzo dużo romansów historycznych (polecam książki pani Johanny Lindsey) i paranormalnych, ale też fantastykę czy kryminały, więc naprawdę ciężko mi wybrać te fav.Polecasz jakiś fajny film?
Czy jeśli polecę Iron Mana, to ktoś się zdziwi??? Już prędzej wam bajeczki polecę, bo z filmami mi ciężko wybrać. Mój brat niedźwiedź, Mustang z dzikiej doliny i Vaiana: skarb oceanu - wszystkie kocham całym serduszkiem, dwie pierwsze dosyć stare, ale i tak polecam mocno, bo zawsze na nich płaczę.Postać z Wild Side, z która najbardziej się utożsamiasz to?
Jak już pisałam, najbardziej lubię Tae i jednocześnie najbardziej się z nim utożsamiam. On naprawdę ma sporo ze mnie, więc możecie się domyślić, że jestem ciężką osobą (pozdrawiam wszystkie skorpiony!)...
CZYTASZ
Wild side | vkook
FanfictionPowroty zawsze są ciężkie. Zwłaszcza, gdy wraca się do miasteczka, w którym wszystko wydaje się być inne niż przed paroma laty. Jungkook nienawidzi mieć konkurencji na swoim terytorium, a Teaehyung nienawidzi Jungkooka. Gatunek: szkolne, ko...