Ej, guys. Z okazji tego, że wybiła nam ponad 30 gwiazdeczek to jest i maraton, które będzie polegał na tym, że od dzisiaj do następnej niedzieli pojawia się 4 nowe rozdziały. Będą krótsze niż zawsze.
-------------------------------------------------------------1/4
Poderwałam się od stołu i pociągnęłam za sobą Alana. Stanęliśmy przy wiszącym telewizorze. Zarzuciłam ręce na szyję Alana, a on chwycił mnie w talii. Zaczęłam kołysanki biodrami w rytm piosenki. Tańczyliśmy tak kilka piosenek po czym zmęczeni opadliśmy na kanapę i tak zasnęliśmy.
xxx
Obudziło mnie w nocy pukanie do drzwi. Wstałam z kanapy na której w dalszym ciągu spał Alan. Obciągnęłam podwiniętą sukienkę i podeszłam do drzwi. Otworzyłam drzwi i nie zauważyłam nikogo. Spojrzałam w dół, a na wycieraczce leżała podróży zielona koperta.
Po moim ciele przeszła fala dreszczu. Spojrzałam do tyłu, całe szczęście nie było Alana. Podniosłam kopertę z wycieraczki i przytuliłam ją do piersi, rozglądając się czy nikogo nie ma.
Zamknęłam drzwi i przekręciłam klucz. Stanęłam przy kanapie i upewniłam się, że chłopak dalej śpi. Oparłam się plecami o najbliższą ścianę i wzięłam głęboki wdech.
Otworzyłam zieloną kopertę i wyjęła z niej kartkę.
"Dobry wieczór kochanie. Długo mnie nie było. Widziałem, że idziesz do pracy. Jak będziesz ze mną nie będzie to konieczne, twoje boskie rączki nie będą musiały pracować. Będziesz mieszkać u mnie w posiadłości i praca która będziesz wykonywać to chodzenie po domu w mega obcisłym i krótkim stroju Pani Sprzątającej, a w weekendy i nie tylko będziesz leżeć związana w moim łóżku i będziesz zaspokajać mój duży problem. Tam na dole. Będziesz jęczeć pode mną i błagać o więcej. Będziesz nam tak dobrze. Zobaczysz. W głowie mam cały film o tobie, lecz na razie dobranoc. Kocham cię.
Night Gentleman "
Czekaj, zaraz, co? Night Gentleman? Czyli co, że niby Alan jest moim statkiem? Niemożliwe. Chociaż i było by to możliwe. Zawsze wiedziałam, że ma do mnie słabość. Odebrał od razu gdy zbito mi okno. On ustawił kamery, wiec wiedział jak je obejść, on spędzić tu wczoraj noc, lecz leżał na kanapie gdy zapukał do drzwi. Z drugiej strony co to za problem zapłacić komuś, aby to podrzucił. Sama nie wiem mam mętlik w głowie.
Na odwrocie jak zawsze ukazał się tajemniczy napis.
''61=R''
Czy mój najlepszy przyjaciel był moim stalkerem?
-------------------------------------------------------------
Hejka!!!
1/4 maratonu
Kolejny jutro albo we wtorek.
Jak myślicie czy Alan jest stalkerem Lydi?
_yoursugardaddy_
<3<3<3
CZYTASZ
"without love"
RomancePo kilku zdarzeniach ona dowiaduje się, że on nie jest zwykłym chłopakiem, lecz chłopakiem z masą kłopotów i problemów, czy to dobry pomysł ładować się w związek z chłopakiem spod ciemniej gwiazdy, mając masę własnych demonów. --- Lydia Cross spędzi...