- 15 -

67 7 3
                                    

MULTİMEDYA; EBRU

"Elini uzatsa dokunabileceği kadar yakınındaydı aslında. Ama bir o kadar da uzak!"

İyi Okumalar...

"Sanırım buraya gelseniz iyi olacak. Çok şaşırtıcı bir isim ile karşılaşacaksınız."

"Ne demek şaşırtıcı bir isim? Açık konuşsana!"

Alkan'ın endişeli sesini duyan Derya ve Ahmet, hızlıca Alkan'ın yanına doğru geldiler.

"Alkan ne oluyor?" Diye sordu kaşları çatık olan Ahmet.

Alkan elini havaya kaldırıp sessiz olmasını işaret ederken karşı tarafı dinlemeye devam etti.

"Telefonda anlatamam. Buraya gelmeniz gerek."

"Tamam geliyorum."

Alkan telefonu kapatıp Derya'ya baktı. Gözleri endişeli, ne diyeceğini bilemiyordu.

"Alkan ne oldu söylesene!" Dedi Derya. Sanki içine doğmuş gibiydi. Nedenini bilmesede korkuyordu.

Alkan ilk önce yutkundu. Sonra "Sanırım," dedi. Emin olamıyordu. Konuşmak için ya erkense? Ya boşu boşuna umut verirsem? Diye düşündü.

"Sanırım?" Dedi Derya. Devamını merak ediyordu.

Her ne olursa olsun bilmeye hakkı var diye içinden geçirdikten sonra hafifçe boğazını temizleyip söylemek için kendini hazırladı.

"Sanırım.. kardeşin ile ilgili bir şey bulduk."

Derya duraksadı. Hafifçe yutkundu. Gözlerini şaşkınca kırpıştırdı. "N-nasıl yani?"

"Biraz önce konuştuğum kişi kardeşin olabileceklerin listesini çıkartıyordu. Yani 25-26 yıl önce evlatlık verilmiş, kayıp ilanı verilmiş, yurtta kalmış ve bunun gibi şeylerden çıkan kız isimlerini topluyordu. Bana da şaşırtıcı bir isim var dedi. Tanıdığımız, bildiğimiz biri olmalı." Diye yanıtını verdi Alkan.

"Kim olabilir ki?" Diye ortaya soru yöneltti Zehra.

Alkan kafasını olumsuzca salladı. "Bilmiyorum."

Taner'in göğsüne ağır bir yük bindi o an. Aklına gelen şeyin gerçek olmaması için dua etti içinden. Eğer yıllarca sakladığı bu şey ortaya çıkarsa büyük bir yaygara çıkabilirdi. Peki ya gerçek olursa. Ya düşündüğü şey gerçekse? O zaman ne olacaktı? Ebru affeder miydi onu?

Aklındaki şeyin gerçek olmaması için bir kez daha dua edip cesaretini topladı ve herkesle birlikte Alkan'ın peşine takıldı.

Nikah dairesinden çıktıklarında Taner Alkan'ın kolundan tutup arabaya binmesini engelledi.

"Benim sana bir şey söylemem lazım."

✓✓✓

"Ersin eminsin değil mi? Gerçektende Derya'nın kardeşi bu?"

"Komiserim kaçıncı defa söyledim bilmiyorum ama dedim ya, eminim. Yani çok büyük ihtimalle bu. Hatta karşıma bu isim çıktığında inanmadım birkaç defa daha kontrol ettim. Olaylar arasında bağlantı kurdum ve sonuç bu. Derya'nın kardeşi..."

"Tamam! Bir kez daha bakacağız. Hatta iki, üç, dört, beş... Ben emin olana kadar bakacağız tamam mı?"

"Siz nasıl isterseniz komiserim."

Dışarıda Derya, Zehra, Ahmet, Arda, Taner, Ebru, Beyza bekliyordu. Derya kadar onlar da merak ediyordu Derya'nın kardeşini. En çokta Taner.

Karakola geleli yarım saat kadar olmuştu. Alkan odasına girmişti ama bir türlü çıkmak bilmemişti. Bu kadar orada kalacak ne vardı ki? Derya bir sağa bir sola dönerek heyecanını yenmeye çalışsa da başardığı söylenemezdi.

AŞK BORCU'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin