Siedzieliśmy tak dopóki nie zadzwonił dzwonek.
-[T.I] masz- podbiegł do mnie Jimin, który przedtem pożyczył ode mnie zeszyt.
-Dzięki- odebrałam od niego moją własność.
Koniec. Koniec tego dnia szkoły, trochę się zdziwiłam, gdyż zleciał mi on dość szybko.
-[T.I] może pójdziemy na kawę co ty na to?- spytał mnie się blondyn , który nie wiadomo kiedy pojawił się koło mnie.
-Chciałabym, ale musze być szybciej w domu, przepraszam- posmutniałam lekko, bo musiałam odmówić przyjacielowi.
-No proszę , [T.I] odprowadzę cię potem, albo weźmiemy na wynos- powiedział robiąc maślane oczka.
-Hmm... no niech ci będzie – przekonałam się do jego pomysłu.
-To chodźmy- uśmiechną się.
-Poczekaj chwilę- oddaliłam się od Taehyunga i pobiegłam do Jisoo, która stała obok Ady.
-Pa, dziewczyny- przytuliłam się po kolei z każdą z nich.
-Pa [T.I], no już zmykaj do niego- uśmiechnęła się Jisoo tak samo jak brunetka obok.
-Możemy iść- powróciłam do blondwłosego chłopaka.
Zamówiliśmy kawę w kawiarni nie daleko szkoły. Czekaliśmy jakieś 10 minut na nasze zamówienie. Gdy mężczyzna za ladą postawił dwie kawy już miałam wyciągać portfel i wyjmować pieniądze lecz ktoś wyrwał mi portfel z ręki.
-No ty chyba sobie żartujesz- zaśmiał się. –Ja płacę- odparł przekazując pieniądze czarnowłosemu mężczyźnie za ladą.
Taehyung wziął nasze dwie kawki i jedną podał mi. Ja w między czasie wydostałam gotówkę i wystawiłam je w stronę chłopaka z nadzieją na to , że ten weźmie to co trzymałam w dłoni.
-Chowaj to – odparł spoglądając na mnie.
-Ale, zapłaciłeś za moją kawę, muszę ci oddać- starałam się przekonać chłopaka, by jednak zabrał ode mnie pieniądze.
-Nie musisz mi oddawać. Misiu~ zrozum to nie jest dla mnie problem- powiedział obejmując mnie ręką.
-No dobrze- odparłam chowając pieniądze tam gdzie ich miejsce.
-To chodźmy odprowadzę cię do domu- otworzył przede mną dziwi , bym mogła wyjść z kawiarni jako pierwsza.
Upiłam właśnie łyk swojej kawy, kiedy usłyszałam za sobą wołanie.
-[T.I]!- wszędzie rozpoznam ten dziecięcy głos.
-Marysia, co ty tu robisz?- powiedziałam podchodząc do dziewczynki.
-Poszłam z braciszkiem na zakupy- powiedziała odwracając się za siebie, gdzie znajdował się Antek , który szedł do nas z siatką zakupów.
-Antek ja, bym poszła na zakupy daj to- zabrałam bratu siatkę z zakupami.
-Ee... [T.I] kto to jest?- zapytała Marysia spoglądając na chłopaka obok.
-Właśnie [T.I] kto to jest?- dodał ciekawski braciszek.
-A to jest Taehyung- przedstawiłam rodzeństwu blondyna.
-No cześć szkrabie, tak jak [T.I] powiedziała jestem Taehyung a ty jak masz na imie?- TaeTae kucną przy dziewczynce.
-Mam na imię Marysia i jestem siostrzyczką [T.I]
-Siostrzyczką? Nie mówiłaś mi, że masz rodzeństwo – odparł blondyn zwracając się do mnie.
CZYTASZ
Fake Smile || K.Th
RomansaHistoria [T.I] której, życie wydaje się wielobarwne lecz czy tak naprawdę prawda jest zupełnie inna? Na drodze [T.I] staje chłopak który, być może zmieni jej życie o 180 stopni. Jak się potoczą losy głównych bohaterów? Sprawdź sam Miłego czytania