A két testvér az egyik épület falánál csapódott, jobban mondva Roy vágta az öccsét a betonhoz magát sem féltve.
- Roy! Nem éri meg! - kiáltotta Kalim.
Azonban a férfi nem hallott semmi mást csak az öccsét.
- Tedd csak meg, hisz máshoz sem értesz. Ez a te igazi valód, bátyám!
- Nem.. - mondta halkan Roy. - Ez a te éned, én nem ilyen vagyok.
- Akkor miért szorongatod a torkom? - húzta fel egyik szemöldökét mosolygott Ayase.
- Ezt nem én csinálom.. - motyogta Roy, majd megrázta a fejét. A második fejrázásra mindkét szeme fekete lett, mint az űr.
- Hanem én. - közölte diadalittasan Mephisto hangja, majd a kéz szorult Ayase torkán, mire felnyögött.Lucifer el akarta lökni a fiútól a démont, de mikor ahhoz hozzá ért lila szikrák röpítették hátra vagy öt mátert.
- Lucifer! - kezdett fészkelődni Ayase, hogy kiszabaduljon a fogásból, nem nagy sikerrel.
- Mind annyira szánalmasok vagytok. Mind kötődtök valakihez vagy valamihez. Ez a barom.. - mutatott saját mellkasára, Royra célozva. - .. a legszánalmasabb, és te sem vagy jobb Safry.
- Tessék? - értetlenkedett a nő még mindig a földön térdelve.
- Azt hitted, te vagy a mindenem, de te is csak egy bábu voltál a sakktáblán. Bocsi, szivi, jó volt veled, de a kulcsszó a volt.
Ekkor Safry felsikoltott és köd kezdett gomolyogni körülötte, ami egyre inkább belepte a testét és, ahogy a köd eltűnt vele együtt a nő is.- Rohadék.. - csikorgatta a fogát Ayase, majd már egyáltalán nem gúnyosan folytatta. - Tudom, Roy, hogy nem szívelted anyut, de nem ezt érdemelte. Sosem kértem semmit tőled, bátyó. Most azt kérem lobbantsd lángra ezt a barmot, hogy nyoma se maradjon a létezésének!
Mephisto gonoszul felnevetett.
- Azt hiszed... - meghökkenve tapasztalta, hogy a fiú torkát szorongató keze lazul. Bal szeme újra vörösbe váltott.
- Engedd el az öcsém.. - morogta Roy hangja, és a keze engedelmeskedett is akaratának, bár remegve.
- Ez nem lehet.. - suttogta Mephisto hangja.
- Engem sem tudtál betörni Meph. - jegyezte meg vigyorogva Lucifer, miközben Ayaset húzta távolabb a testvérétől.Mindeközben Ramon fejébe egy távoli gondolat fészkelte be magát.
- Roynak van egy ötlete. - jelentette ki és mindenkinek elküldte gondolatban, hogy Mephisto ne tudja meg. Bár Lucifer most nem volt az ellenségük, ő nem kapta meg az üzenetet, az ő erejére nem volt szükség. Ahogy Aliéra sem sem, aki még mindig mozdulatlanul állt.Az arkangyalok, Ark és Ayase körbe állták Royt, míg Kalim és Baltazar távolabb vitték Rachelt, aki már kezdte vissza szerezni eszméletét. Ramon is távolabb állt, hisz az ő feladatának ezennel vége.
Michael kezdte; a fény élénkebben tört fel mellkasából, mint a déli napsütés. Eztán Ayase árnyékait előhívva képviselte a sötétséget. Úgy mozogtak körülötte az árnyak, mintha élnének. Raphael szürke hajában zúzmara jelent meg, a levegő lehült körülötte, a lábai alatt pedig jég keletkezett. Sariel haját a szél tépázta és szinte egy tornádó közepén állt. Raguel kitart karjait követően a kavicsok felemelkedtek a földről, ami az arkangyal alatt repedezni kezdett. Ramiel rózsaszín haja elektromosan lebegett feje körül, szemei szikrákat szortak, teste körül pedig lila villámok dördültek. Ezzel szemben Uriel teste végtelen nyugodtságról árulkodott, lába alatt a víz mégis olyan sebesen emelkedett, mint ahogy a düh keletkezik az emberben. Ark körül is tomboltak a bíbor színű lángok.
- Mit csinálnak? - kérdezte kíváncsian Kalim.
- Elpusztítják Mephistot. - felelte Ramon.
- Az lehetetlen.. - nyögött fel Rachel, miközben szédülve próbált felüln. Kalim segytségével sikerült.
- Egyesült erővel lehetséges.
- De ha Royra szabadítják az erejüket, bele fog halni. - mondta Baltazar Kalim és a farkas lány fölött állva a jelenetet nézve kerek szemekkel.
- Nem. Roy félig démon, félig angyal, ráadásul a Sátán fia. A teste befogadja az erőt, de Mephisto... - magyarázta Ramon, de Lucifer fejezte be helyette.
- Ő maga az Ördög.Az elemek táncának közepében álló Roy fekete tekintete félelemtől csillogott.
- Nem lehet.. - esett egyre jobban kétségbe Mephisto. - Én a Pokol Ura vagyok. - de hiába hajtogatta az erők úgy hasítottak belé, hogy felordítani sem volt ideje. Ahogy azt Ramon is mondta Roy befogadta az elemeket és magában tartotta Mephisto Phelest, amíg az teljesen el nem veszett, de démoni felének iszonyúan fát és mikor Mephisto végleg eltűnt, ő térdre rogyott és köhögni kezdett.
- A francba. - közölte véleményét Ayase a bátyja szájából a földre csöppenő vértől.
Többen is felkiáltottak rémületükben, mikor Roy Rixon eszméletét vesztve elterült.
DU LIEST GERADE
A Pokol Bukottja
FantasyGondolom a címből is rá lehet jönni, hogy a pokolhoz van köze, de nem az van a középpontban. A történet már ki van dolgozva, szóval folyamatosan fogom írni, ha pedig nem, akkor nincs netelérhetőségem vagy feldobtam a talpam... Három részre van osztv...