Egy pályázatra írok regényt!
Őszintén szólva bíztatás céljából gondoltam arra, hogy megosztom veletek az infót. Nem vagyok nagy társasági lény, ráadásul a jelenlegi helyzetben nem is igen van alkalmam másokkal érintkezni. De csapjunk is a lecsóba!
Régóta tervezem, hogy kiadok egy könyvek. Rengeteg ötletem van különböző történetekhez, de eddig nem igen mertem bármelyiket is elküldeni egy kiadónak. Sajnos gyakran meggondolom magam egyes szereplőkkel, végkifejletekkel vagy történetekkel kapcsolatban miközben írok, és egy végső példányt szeretnék elküldeni. Hirtelen ötlettől vezérelve rákerestem a neten, hogy vannak e írói pályázatok. Mit ne mondjak, nehezen találtam meg a nekem megfelelőt, mert a legtöbb a tizenéveseknek szól, vagy különböző csoportoknak, nem csak úgy a civileknek. De találtam egyet, mely köré tökéletesen fel tudtam építeni egy fantasy világot - mi mást :)
A határideje május 15, minden nap írok, a testvéreim kérdezgetnek, nekik spoilerezek :)
Be kell vallanom, bátorságot adtatok. Napi szinten jöttek a csillagok, kommentek, követések és visszajelzések, hogy tetszett nektek a Pokol Bukottja. Hatalmas vigyort csalt az arcomra! :) Főleg mivel régi történet, és tudom, hogy sokat fejlődtem azóta. Sokkal részletesebben, fordulatosabban és élvezetesebben írok - legalábbis vannak pillanataim :)
Nem a pályázat megnyerésére törekszem. Azzal is megelégszem, ha a szerkesztők, akik zsűrizik, felfigyelnek rám. De ha még sem jönne össze, még ha visszajelzést sem kapok, hogy tetszett nekik a könyv ( aminek nem mellesleg folytatást is terveztem), akkor is el fogom küldeni egy kiadónak. Nem hagyom kárba veszni a drága szereplőimet!
Ami miatt még nagyon parázok, hogy későn vettem észre a pályázatot. Novemberben rakták ki, de nekem márciusban jutott eszembe, hogy ilyen is van. De megeröltettem magam és a történet nagy része már megvan, sőt fejben kész is és már a második részből is akadtak jelenetek. Remélem képes leszek időben befejezni!
Köszönöm, hogy elolvastad a para-levelem :) Örülök, hogy kiadhattam mindezt magamból. Nagyon szépen köszönöm a kommenteket, a csillagokat és az olvasást! Írok, hogy mi lett mindennek a vége. Addig is mindent beleadok!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A Pokol Bukottja
ФэнтезиGondolom a címből is rá lehet jönni, hogy a pokolhoz van köze, de nem az van a középpontban. A történet már ki van dolgozva, szóval folyamatosan fogom írni, ha pedig nem, akkor nincs netelérhetőségem vagy feldobtam a talpam... Három részre van osztv...