2%

488 37 1
                                    

"Kau snap gambar Jungkook untuk saya. Snap sebanyak yang mungkin arrachi?!"

"Nae" aku dengan gembiranya menyambut huluran telephone milik salah seorang dari ahli fan club HTG JJK itu. For your information, aku tak termasuk dalam fan club tu okais. Sebab aku suka Jungkook dalam diam. Just Aeri sorang ja yang tau.

Hdhwhisbwudiadusvub--- halah halaahhh kiot miotnya anda ni Jeon Jungkook. Tak sanggup aku nak bagi photo ni kat minah kepoh tadi tu.

Aku keluarkan smartphone aku secara senyap-senyap dan snap gambar Jungkook sambil tersenyum gembira. Yez! Aku dah dapat dah.

"Kau ke selama ni snap gambar Jungkook?"

"Kepalakauberjambuldua! Ehh! J--jimin sunbae.."

Haduhhh gawat! Aku tutup nametag aku dan serabaikan rambut untuk tutup wajah aku.

"Tch! Yah, kau takya acah-acah lah. Dah saya nampak muka kau tadi. Buka ja lh," Jimin genggam pergelangan tangan aku dan selak rambut aku.

Sesekali matanya melirik ke arah nametag aku.

"Han Aurora?" Wajah Jimin bekerut melihat nama aku.

"Asal? Nama saya ni ada serupa dengan mana-mana nama scandle kau tu???"

"Takda lah sama tapi.. Seingat saya, nama ni Jungkook ada sebut kelmarin. So, kau lah orangnya?" Jimin smirk. Haa sesuai sangatlah kau ber'geng' dengan Jungkook. Dua-dua tak betul.

"Tepi arr!"

"Okey.. Han Aurora." Aku sempat memberikan kerlingan tajam ke arah Jimin sebelum pergi.

Kusssss semangat.

Aku serahkan phone Yuri tu kembali. Haraplah dia tak tau yang aku ada snap gambar Jungkook sekali. Kalau tak, habis aku direjam oleh fans fans Jungkook tu.

"Kau tak suka Jungkook kan?"

"T--tak!" Aku geleng laju menidakkan perasaan yang sememangnya mencintai Jungkook.

"Baguslah kalau cam tu. Pelajar miskin lagikan noob macam kau ni Jungkook takkan layan. Pempuan macam kitorang ni ja layak untuk lelaki kacak macam tu,"

Dia serahkan not RM50 dan blah.

Agusywvsiavsucsygsbdksk kau ingat kau cantik ke haahhhh babooon kuasa seratus dua ribuhidhaidgiavsiavdubzjavdub!!

Gerammmmm weoiuuiu!!!

*******

Pergelangan tangan aku digenggam kuat oleh entah siapa kah ini. Kacau arr orang nak tido!

Aku tidak mengangkat kepala, sebaliknya membiarkan sahaja pergelangan tangan aku digenggam kuat oleh dia.

Pelik ehh, semua senyap. Bagus ar. Aeri siku pinggang aku membuatkan aku rasa hidup mati kembali.

"J--jungkook,"

"Mwo?!" Aku terus angkat kepala dan pandang lelaki itu. Patut arr semua diam. Kebabian apakah ini.

"Ttarawa (ikut saya)," dia tarik aku tanpa sempat aku mengatakan ya atau tidak.

"Selamatkanlah Aurora ku,"

"Aeriiiii" dah macam drama dah aku tengok. Jungkook tarik aku kasar hingga ke rooftop. Aihh mamat ni buang tebiat ke apa.

Dia lepas pergelangan tangan aku kasar dan masukkan kedua belah tangannya ke dalam kocek seluar.

Audhhqvs kacakkk doh! 💓💓💘

| I Need You |°°Where stories live. Discover now