-No POV-"Khamsahabnida Donghyun-sshi. Nanti saya minta assistant saya hantar email sah bagi encik." Mereka berdiri dan berjabat tangan.
"Sebagai tanda penghargaan kami, ni ada sedikit gingseng dari kami. Masih fresh and baru di gali kelmarin. Cik Aurora ambil lah."
"Wahhhhh neomu neomu khamsahabnidaaaa Donghyun-sshi!" Aurora tersenyum riang sambil bertukar tangan dengan Encik Donghyun.
Tunduk 90°. Pegi.
Take my hand now,
You are---"Ermm wae?"
"Sorry Aurora! Saya sumpah tak sedar kau call pagi tadi."
"Takpa. Ok ja."
"Amacam jumpa client tadi? Ok tak?"
"Ok. Dia bagi gingseng tadi. Kau nak? Kalau kau nak, saya datang rumah kau."
"Boleh ja-------"
Phone dari tangan Aurora di rampas secara mengejut. Terbuntang matanya apabila melihat dia di hadapannya kini.
"Yahh Aurora. Yeobuseo? Kau ok tak ni? Auror-----"
"Shut up your mouth Jeon Taejin. Let me talk to her first. Bye."
End call.
Butang kereta ditekannya dan bersedia untuk masuk ke dalam kereta. Phone? Dia dah tak kisah sama ada phone tu di kembalikan atau di buat khazana oleh orang tu.
"Aurora,"
Dia tahan pintu kereta itu dari di buka oleh Aurora dan berdiri halang pintu pemandu.
"Apa kau nak? Tepi lah!"
"Kita kena bincang Rora, please."
"Siapa izin kau panggil nama tu? Aishh rimas lah. Pegi!"
"Kau tak rindu saya ke?"
"Rindu? Pfft... Saya lebih prefer Taejin untuk dirindui berbanding kau lah."
"Why Taejin?! Kau pun nak jadi Taera juga ke?!" Pergelangan tangan Aurora digenggam kuat oleh Jungkook. Urat-urat timbul menandakan kemarahannya yang tidak dapat di bendung itu.
"Kalau ya pun saya nak jadi macam Taera, apa masalahnya dengan kau? Takda kan?! Jungkook please. Saya penat. Lepaslah!"
"Aurora, kau kena dengar apa saya nak cakap! Saya dah lama tunggu masa macam ni!"
"Jeon Jungkook!!"
Bergema suara Aurora menyeru nama yang di black list dalam hatinya itu. Matanya mula berkaca. Butir-butir mutiara berguguran jatuh dari tubir mata.
"Saya penat. Please lah jangan muncul lagi depan saya. Kau tak faham apa yang saya lalui sedangkan kau bergembira dengan Jennie! Ahhhh ya, apa kau cakap hari tu? Cuba nak terima Jennie? Pfft... "
Dengan kasar Aurora lepaskan genggaman Jungkook.
"Tak. Kau kena dengar---"
"Dengar apa Jungkook?! Apa?! Kau jaga ja lah Jennie yang sarat mengandung anak kau tu!"
"Aurora.."
"Go away from my life sial!!!"
Jungkook tertunduk sambil ketap rahang menahan sebak.
YOU ARE READING
| I Need You |°°
FanfictionPencapaian : #5 in fate Setelah sekian lamanya Aurora menyimpan perasaan terhadap lelaki hot meletop bernama Jeon Jungkook yang merupakan senior di Beta Highschool. Sikap Jungkook yang dingin dan tidak melayan peminat-peminat menyebabkan dia mendapa...