Kriiiiiingggggg!!!
"Ok class, esok kita sambung ya. Pastikan homework siap."
"Nae!" Sejurus itu semua bergegas mengemas buku dan keluar dari kelas. Aeri berdiri sebelah aku.
"Rora, kau ok ke?"
"Huh? Ok lah apa tak oknya Hahaha,"
"Oklah saya nak gi jumpa Hoseok ni. Kau nak ikut?"Aku geleng dan senyum. Takkan nak kacau orang dating en?
"Saya pegi dulu. Takecare tau. Kalau ada apa-apa, cari saya. Arra?!"
"Naeeeee, arra~" aku senyum dan kemas buku aku. Nampaknya semua orang dah keluar. Hanya tinggal aku sorang ja dalam kelas ni. :))
Ting!
MrCrushJK💘
Ppali. Saya tunggu ni. 9:20 a.m
Aku putar ke belakang dan ommaya......... Aku lupa Jungkook sekelas dengan aku! Dia berjalan ke arah aku dengan lagak coolnya.
"Apesal liat sangat nak kemas ha? Cepat."
"Awak pegi lah dulu."
"Kau ada dua pilihan. Kemas cepat atau saya cium lagi macam kelmarin. Haa ppali, pilih pilih."
"Yah! Pervet!" Dengan cepat aku kemas buku-buku dan berdiri tinggalkan dia di belakang. Bahu aku di peluk sambil dia tersengih-sengih, haa gembira lah tu dapat sakat orang.
Dahlah cium orang tanpa ku rela!😪
"Jeon Jungkook sunbae." Langkah kami terhenti dan pandang gerangan itu. Ok apakah😂.
"Hm. Apa kau nak?" Jungkook lepaskan pelukan di bahu dan seluk masuk tangan ke dalam kocek seluar.
"Saya Chany dan saya tak kisah awak ada yeoja chingu atau takda, saya tetap nak confess!"
Woahhh. Berani giler.
Pelajar mula kerumun kitorang. Aku nak lari tapi Jungkook genggam tangan aku.
"Stay here," aku telan air liur pahit dan angguk. Jungkook lepaskan genggaman dan peluk tubuh.
"Saya rasa tak adil! Saya lebih lama sukakan awak tapi, kenapa dia yang dapat?! Saya.. Saya betul-betul sukakan awak Jungkook. I really love you!" Air mata dia menitis dan dia pandang aku. Pandang Jungkook.
"Kenapa dia awak tak—"
"Everyone have their own reason. Kenapa kau nak pertikaikan siapa saya pilih?"
"Sebab saya suka awak!! Saya nak confess tapi semua yang confess kat awak, awak malukan mentah-mentah!!"
"Weihh berani gila pempuan tu,"
"Dia teriak Jungkook doh! Takleh jadi ni,"
"Saya nak tengok si budak Chany tu hentam Aurora. Puas hati saya."
"Dah tau pun! Nak confess lagi buat apa? Hm?" Jungkook smirk dan Chany tergamam. Dia genggam sebuku penumbuk.
Dengan beraninya dia peluk Jungkook membuatkan semua orang kat situ tercengang termasuk aku.
Jungkook tergelak sinis. Dengan kasar dia tolak Chany hingga pempuan tu jatuh ke lantai.
"Dah habis confess kan?" Jungkook senyum dan pandang sekeliling.
YOU ARE READING
| I Need You |°°
FanfictionPencapaian : #5 in fate Setelah sekian lamanya Aurora menyimpan perasaan terhadap lelaki hot meletop bernama Jeon Jungkook yang merupakan senior di Beta Highschool. Sikap Jungkook yang dingin dan tidak melayan peminat-peminat menyebabkan dia mendapa...