42%

296 29 3
                                    


Aurora_Han

Liked by parkjimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by parkjimin.95 , TaejinJeon and 5324,0987 others.
Aurora_Han Hopefully everything is gonna be alright. Seoul Korea, i'm coming :') .
TaejinJeon yahhh tak nak tag saya ke? 😉
Aeri.hoseokie Bwoyaaaa~ . Bestprend kite nak balik koyaa lahh. Nak aku jemput tak?
parkjimin.95 Aurora. Mianhae. By the way, kau makin lawa weih. Couple jom?
j.jungkook @parkjimin.95 jugeollae? Better don't do anything.

                View 16547 comment

Aurora_Han sure if saya terpikat dengan sunbae nim @parkjimin.95
j.jungkook @Aurora_Han take your word back.
Aurora_Han @j.jungkook  ehh suami Jennie lah! Congrats. Thnks ja lah sebab ambil berat. 😉

Tangan dia terus sahaja keluar dari aplikasi instagram itu apabila flight yang mereka naiki itu bakal terbang.

Aurora mengetap bibir sambil pandang ke arah luar. Dahi dia kerutkan menahan air mata daripada tumpah.

"Aurora...gwenchana?"

"Jung---"

"Siapa suruh menggatal? Gi balas komen dia buat pe." Taejin memberikan kerlingan tajam sambil gelengkan kepala.

Malas agaknya dia nak layan Aurora.

"Taejin... Kalau seandainya saya terserempak dengan si gigi arnab tu, kau tolong cover boleh?"

"Boleh. Saya akan pastikan lelaki tu takkan dekat langsung dengan kau." Taejin sengih seolah-olah ada agenda yang ingin dia lakukan di sebaliknya.

Penuh rasa percayanya Aurora berikan senyuman dan tenangkan diri semula.





_______________

-Aurora POV-

"Yahh uri chinguuuuu!"

Tubuh aku di peluknya kuat bersertakan ciuman hangat dia hinggap di pipi aku.

"Setahun setengah aku tak jumpa kau Rora! Rinduuuuuu,"

"Ya yaa tau. Tapi janganlah cium sampai macam tu sekali. Malu lah," aku gosok pipi dan sengih awkward. Hoseok menghampiri aku sambil angkat tangan beri salam.

"Heyy CEO. Makin bergaya kau sekarang,"

"Takda lah. Biasa ja ni."

| I Need You |°°Where stories live. Discover now