11%

344 31 9
                                    

-Jungkook POV-

Koler baju sekolah Hangchul aku pulas dengan penuh rasa marah dalam hati. Gelas mata lelaki itu termiring sedikit.

"Kau tak guna!"

Sekepal penumbuk aku layangkan ke wajah lelaki itu. Nafas aku dah turun naik tidak teratur.

Hangchul berdiri sambil betulkan gelas matanya. Haihhh tak guna betullah dia ni.

"Kau buat apa ja kelmarin? Kau BUAT APA?!" Aku tolak bahu Hangchul kuat. Jimin tahan aku dari melayangkan penumbuk pada lelaki itu.

"Dahlah bro. Bagi dia satu peluang lagi,"

"Peluang apa?! Maruah Aurora hampir tergadai tau tak?! Ni, dia ni! Saya harap dia dapat jaga Aurora tapi apa dia buat?! Macam mana saya nak tau apa yang berlaku dengan Aurora kalau ORANG YANG SAYA UPAH JADI SPY PUN TAK JALAN KAN TUGAS?!"

Jimin angguk faham dan tepuk belakang aku perlahan. Hangchul dah tertunduk takut nak hadap wajah aku.

"M--mianhae.. Jungkook sun--sunbae. Saya terlupa kelmarin.. Saya ingatkan Aurora....aurora dah balik..."

"Taikk lah kau ni! Lain kali confirm kan dulu sebelum balik lah bodo!"

Aku tendang tiang goal bola sepak itu melepaskan amarah.

Tik

"Benda doh lelaki nangis. Lekk lah," Jimin gelak sinis dan peluk bahu Hangchul.

"Ok. Saya bagi kau peluang kali ni. Tapi, lain hari. Kalau kau lalai lagi, i will not forgive you." Kata aku sedikit tenang cuba kawal emosi.

Kang mati si Hangchul ni aku kerjakan. Nasib ada Jimin, kalau takda heih memang tercapailah hajat aku nak lenyekkan muka dia ni.

"G--gumawo sunbae-nim. Saya janji takkan lalai lagi,"

"Dah lah. Jom," aku mendahului Jimin masuk dalam kelas sementara mamat pendek tu masih nak bagi si Hangchul tu tenang. Tch.. Tak guna kau Jimin.

_________

-Aurora POV-

Eiii baju Jebon memang besar macam gergasi ke atau macam mana ni. Fuhhh syukurlah Jungkook tak buat benda tu betul-betul. Ingatkan dia nak tidur dengan aku semalam... Rupanya—

Just nak selimutkan aku💋.

Aku garu belakang tengkuk dan turun ke ruang tamu. Niat nak ambil beg sekolah terbantut bila tengok puan Jeon tengah bersenang-lenang kat sofa.

Heihh Jungkook lah ni, letak beg aku kat situ! Taikk betul doh.

"Ehh Aurora! Marilah!"

Tersentak aku dari lamunan dan sengih awkward. Alang-alang mak mertua panggil tu, pegi ja lahhhh xD.

"Antie.."

"Eomma," puan Jeon tekankan sedikit ayat itu membuatkan aku lebih awkward dari sebelumnya.

"Duduklah sini. Awlolololo comeyy nya bakal menantu eomma ni. Pakai baju Jungkook ehh?" Usik puan Jeon membuatkan muka aku dah merona merah.

| I Need You |°°Where stories live. Discover now