25%

302 26 4
                                    

"Han Aurora,"

"Encik ni siapa?"

"Fiencè dia."

"Nama?"

"Jeon Jungkook,"

"Changkaman.." laju sahaja tangan dia type sesuatu dan chek sesuatu.

"Arr encik, maaf ya. Kat sini dah tertera, takda siapa boleh lawat cik Aurora selain Jeon Taejin,"

"Saya fiencè Aurora! So what?! Bagi ja lah saya masuk!" Eii bengang betullah aku dengan dia ni. Lagi satu. Siapa yang buat peraturan cam tu?

"Maaf ya encik tapi kami tak boleh bagi encik masuk sebab----"


"Jungkook,"

Aku alih pandang ke arah lelaki yang tengah berdiri di sebelah aku sambil seluk tangan masuk ke dalam kocek seluar.

"Annyeonghaseyo Jeon Taejin-sshi. Mianhaeyo. Encik ni nak masuk. Dia kata dia fiencè cik Aurora,"

"Fiencè? Pffftttt...." Taejin tergelak sinis dan geleng.

"Jangan benarkan dia masuk,"

"Yahh!!" Leher bajunya aku pulas geram dan kepal sebuku penumbuk.

"Apa masalah kau ha?!" Nafas aku turun naik menahan marah dan dendam yang dah semakin menghantui aku.

"Masalah saya....." dia tolak aku kasar.

"Saya nak Aurora. Kau. Boleh balik Busan. Jaga bakal wife kau." Taejin senyum sinis sambil tolak pipi menggunakan lida.

"Ttarawa." aku berjalan keluar dari dalam hospital dan Taejin membontoti langkah aku hingga ke luar hospital.

"Tak cukup ke dengan apa yang kau dah buat kat saya dengan Taera?!" Suara aku naik seoktaf. Tak mampu menahan marah yang aku dah tahan sejak tadi.

"Cukup. Sangat sangat sangaaaaat CUKUP. Tapi citer sekarang....lain lah. Tu citer Taera. Sekarang citer Aurora. So... ni new chapter lah ya. Takda kaitan dengan Taera kau tu,"

'Buk!'

Aku tendang perut dia dan sekali lagi aku pelayangkan penumbuk. Kali ni aku dah tak boleh tahan. Mulut puaka dia betul-betul dah cabar aku.

Taejin tolak aku dan balas tumbukan aku membuatkan aku terundur sedikit menahan sakit.

"I'll kill you Jeon Taejin!" Kaki aku menendang kuat kaki dia dan tumbuk perut dia melepas geram.

Bunyi wistle memberhentikan perbuatan aku.

"Aishhhh!" Aku lepaskan Taejin geram .


________________





"Arr maafkan anak-anak kami ya encik. Saya akan pastikan mereka takkan buat hal lagi."

"Haa baguslah kalau macam tu. Jangan biarkan mereka ni keruhkan nama puan berdua," polis tu kuntumkan sebuah senyuman dan salam eomma dan auntie Yoon.















'Pak!'

"Argh! Appo! Yah eomma!" Bentak Taejin geram apabila ditampar kuat lengannya oleh auntie Yoon.

"Memalukan! Korang berdua ni tak boleh berbaik ke? Korang dah besar! Boleh fikir matang! Kenapa nak gaduh macam bebudak?!"

Aku gelak sambil tepuk tangan.

"Cuba auntie Yoon tanya anak auntie ni kenapa Kook tumbuk muka hensem dia tu." Aku senyum puas melihat wajah Taejin yang hampir pecah aku buat.

| I Need You |°°Where stories live. Discover now