- NO(author) POV-
Beberapa sahaja ahli fan club HTG JJK mula menuruni anak tangga untuk menuju ke arah belakang sekolah apabila mendapat arahan daripada Momo yang merupakan ketua fan club itu.
Jihyo dah tersenyum manis memandang Momo dan duduk kat atas batu besar menghadap Momo.
"Asal panggil kitorang?"
"Kalau kita tak dapat buli Aurora kat sekolah. Apa kata kita buli dia luar sekolah. Amacam? Setuju tak?"
Semua angguk setuju kecuali Jihyo.
"Changkaman! Kenapa luar sekolah? Tak best doh, ramai sangat orang lalu lalang. Kalau kat dalam sekolah, ramai ja support kita." ujar Jihyo sedikit tidak faham akan tindakan Momo .
"Tah lah. Saya rasa ada spy kat sekolah ni. Bayangkan lah, setiap kali kita buli Aurora. Mesti Jungkook tau. Mesti Jungkook datang spoil."
"Jungkook goblin kut?" sampuk Nayeon sambil betulkan kaca matanya. Momo hela nafas berat dan tendang kaki pempuan itu geram.
"Goblin apanya! Ini bukan cerita si Gong Yoo tu." gerutu Momo geram dan peluk tubuh.
"Siapa nak join ahsilaa lah bentuk satu kelompok supaya saya tau siapa ja nak ikut nanti."
6/10 ahli fan club HTG JJK yang hadir mula membentuk kelompok dengan semangat juang mereka itu. Pfft juang apa benda lol.
"Haa yang 4 orang ni, takut ke? Ke sebab terpengaruh dengan ayat Goblin si Nayeon tadi?" masing-masing menunduk dan geleng.
"Takpalah. Nerd kan. Ky, boleh chau."
________
"Yeobuseo Jeon Jungkook sunbae-nim. Bersedia. Mungkin Aurora akan dalam bahaya hari ni. Tak pun lusa. Momo dah rancang semua tu tadi."
"Ok. Nice job Nayeon,"
_________
-Aurora POV-
MrCrushJK🐰
Awakk... Awak masih marah ke? Halaaaaa jangan lah marah weii. Saya tau awak tak benci kat saya kan? 10:46 a.m
Sorry bab.. Ermm maybe awak masih berkecil hati tentang.. Ermm tentang hari tu.. Saya takda niat nak halau awak macam tu. Tangan ni yang gatal sangat kut nak pegang-pegang awak tapi disetankan dengan emosi😂 10:47 a.m
Sorry juga bab rapat dengan Taejin kelmarin walaupun awak dah warning haritu.. Ermm... Awakk...10:48 a.m
Seen ✔✔Keluhan panjang mula keluar dari mulut aku. Pelik lah dengan dia tu, kata tak suka tapi asal buat gaya macam jeles? Eeee hanat sungguh perangai anda ni Jeon Jungkook. :)
Beberapa pelajar berlari ke arah aku dengan wajah cemas.
"B—bwoyaa.." kerana rasa takut, aku cuba nak lari tapi tangan aku di tarik kasar oleh seorang pelajar. Tah siapa nama tah.
YOU ARE READING
| I Need You |°°
FanfictionPencapaian : #5 in fate Setelah sekian lamanya Aurora menyimpan perasaan terhadap lelaki hot meletop bernama Jeon Jungkook yang merupakan senior di Beta Highschool. Sikap Jungkook yang dingin dan tidak melayan peminat-peminat menyebabkan dia mendapa...