Bölüm 2 | Erkek İlham

5.8K 304 59
                                    

kubesnimer ile hazırlanan ortak bir kitaptır

✔Keyifli okumalar✔

'Yoongi'

Orta parmak mı?Sen ciddi misin?Bir de hareket mi çekiyordu?Cidden bu ne yaptığını sanıyordu.Istediği şeyi yapıyordum bir de küfür mü ediyordu?!

Ah!Cidden.Hayatım bu son bir aydır çok boktan geçiyordu ve ben intihar etmeden atlatabilseydim cidden çok iyi olacaktım

Telefonumun bildirim sesiyle kafamı çevirdim.Açılan ekrandaki ismi görünce yumruğumu sıktım.

"Aha!Başladı yine!"

Gözlerimi devirerek telefonu elime aldım ve kilidini açıp gelen mesaja baktım.


PHN:Şey...Imm...Son attığım şey için üzgünüm.Yani birden oldu engelleyemedim.

MYN:Bunu yaptıktan sonra fark etmen üzgün olduğunu anlamamı engelliyor

PHN:Tamam biraz sinirli olabilirsin ama beni anlamaya çalışmalısın.

MYG:Seni neden anlamalıyım?

PHN:Çünkü bana yazdıkların biraz ağırdı galiba ha?

MYG:Sen bunları hakediyordun.

PHN:Bak sen galiba yanlış numaraya yazdın çünkü ben seni tanımıyorum.

MYG:Beni tabiki de tanıyorsun.Sanki tehdit eden sen değilmiş gibi davranıyorsun.Cidden kafana taş mı düştü senin?

PHN:Bak anlamaya çalışıyorum,anlamak da istiyorum ama sen de bana yardımcı olsana.Ben seni tehdit etmedim.Adam mısın kadın mısın bilmiyorum ama beni biriyle karıştırdığın belli.

MYG:✔✔

_____________________________________

KMJ:Hala yazamadın mı küçük yazar?

MYG:Sen...Ben sana atmıştım girmedin mi?

KMJ:Bana bir şey atmadın belli.Beni kadırmaya çalışma!

(Görüntü)
MYG:Al sikik beğinli.Bu da anlaşmadaki son sözler.Bir daha da beni rahatsız etme

KMJ:Vay!Yine döktürmüşsün anlaşılan.Güzel olmuş ama kimse bilmeyecek senin yazdığını. Işte bu üzücü.

MYG:Beni bir daha rahatsız etme ve siktir git.Ayrıca defterimi de geri ver

KMJ:O kadar da kolay değil.Defterin hala bende bay Min.

MYG:Lan anlaşmayı unutma!Defterimi verecektin!Defterimi ver!

KMJ:Ben de seni zeki sanırdım kedicik.Ama değilmişsin.Defterin bende.Almak için daha çok oyun oynayacaksın.

~~~~~~~

First Freedom || MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin