Yatak odasının kapısını kapattı ve bana yaklaşmadan önce bakışları beni buldu.Gözleri koyulaşmıştı.
"Verilmiş bir sözün vardı sanırım?Öyle hatırlıyorum."
Sırıttım bu haline.
Bana yaklaştı ve elini belime atarak beni kendine yasladı.Yüzü yüzüme fazla yakındı ve benim kalp atışlarım anında hızlanmıştı.
"Evet bir sözüm vardı ben de hatırlıyorum."
Sırıttı ve belimdeki ellerini hareket ettirdi.Ellerimi omuzlarına çıkardım.
"O zaman bu verdiğin sözü geciktirmeden yerine getirmelisin."
Cevabımı beklemeden dudaklarını dudaklarıma hapsettiğinde karnımda heyecandan olan kasılma kendini belli etmişti.
Ilerledi ve sırtım duvarla buluştu.Bir eli bacaklarıma inerken ellerim tişörtünün uçlarına inmişti.
Kollarını kardırdı ve tişörtünü çıkarmama yardım etti.Tişörtünü çıkarıp yere bıraktığımda bu sefer o benim tişörtümü çıkarmıştı.Ona yardım edip kollarımı kaldırdım ve sonunde benim tişörtüm ve yerle buluştu.
Şu an karşısında altımda bir şort ve üzerimde sudyenle duruyordum.
Sanırım yanaklarım kızarmıştı.
Bir elini bacaklarıma yerleştirip beni kucağını aldı.Bacaklarımdaki elleriyle bacaklarımı beline doladıktan sonra elleri tekrar belimi buldu.
Dudaklarının hızına karşılık vermeye çalışırken sırtımı duvardan ayırdı ve yatağa ilerledi.
Beni yatağa yatırıp ağırlığını vermeden üzerime çıktı ve beni öpmeye devam etti.
Sona yaklaştığımızı hissediyordum ama...
Sanırım hazır değildim.
Elleri şortuma inerken elimi eline götürüp onu durdurdum.Dudaklarını ayırıp nefes nefese gözlerime baktı.
"Yoongi ben...Ben üzgünüm sanırım...Hazır değilim ben.Özür dilerim."
Elleri saçlarıma çıktı ve geriye atıp dudaklarını anlıma bastırdı.
"Özür dileme samara'm.Sen ne zaman hazır olursan o zaman olacak.Sen istemediğin sürece sana dokunmayacağım."
Gülümsedim ve elimi yanağına yerleştirdim.
"Teşekkür ederim."
Göz kırptı ve üzerimden kalktı.Hızla kalkıp yerdeki tişörtümü aldım ve üzerime geçirdim.
"Senin yanakların mı kızardı?"
Sorduğu soru ile bakışlarımı ona çevirdim.Güldüğünü gördüğümde ona bakmayı kesip yataktan kalktım.
"Hayır kızarmadı."
Hızla odadan çıkarak mutfağa girdiğimde peşimden gelirken söyleniyordu
"Kızarmamış halin bu mu Hana?"
Mutfağa peşimden girdi ve tezgaha yaslanıp kollarını birleştirdi.Bakışları benim üzerimdeyi ve ben bu yüzden daha da sıcaklıyordum.
Dolaptaki soğuk suyu alıp bardağa koydum ve bir yudumda bitirdim.Onun gülme sesini duyuyordum.
"Utanınca çok tatlı oluyorsun."
Söyledikleri ile yutkunmuş ve bir bardak daha su içmiştim.O ise kahkaha atıp duruyordu.
Ona dönüp sinirli bir şekilde sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Freedom || MYG
Fanfiction"Tanıştırayım çocukluğumun Katili Min Yoongi!" . MinJung'un kapıdan çıkıp gitmesiyle yaslandığı yerden çöküp saatlerce haykırarak ağlamasına şahit oldum sevdiğim kadının. Her anne, baba derken ki yalnızlığına, kaybettiği çocukluğu için parçalanan ka...