crazykorea işbirliğinde yazılmış SpacemanRabbit ortak eseridir.
✔Keyifli okumalar✔
|Hana'dan...|
Başımda hissettiğim şiddetli ağrı ile yüzümü buruşturarak gözlerimi açmıştım.Bu ağrıya dayanmam ne kadar mümkün olabilirdi ki?
Saçlarımı elimle karıştırıp kendime gelmeye çalıştım.Başım gerçekten fena derecede ağrıyordu.
Yataktan kalkıp yavaş adımlarla kapıya ilerlemeye başladım.Kapalı kapıyı açarak odadan çıktıktan sonra koridorda ilerledim.
Salonla birleşik olan mutfağa girdiğimde masanın önünde eğilmiş masadakilerle ilgilen bir Yoongi görmem ile duraksamıştım.Cidden o!!
Kahvaltı mı hazırlıyordu o bana mı öyle geliyordu?
Ayrıca kahvaltı hazırlarken neden üzerinde bir şey yoktu?!
Masaya koyduğu tabağın ardından bana döndüğünde beni görmesiyle duraksamıştı.
"Uyandın mı?Ben de kahvaltı hazırlamıştım."
Bakışlarını benden çekip etrafa bakınarak kurduğu cümle ile başımı sallamıştım.Hemen beni etkisi altına almıştı.Anında başımı sallamam bunu gösteriyordu.
Yavaşça üzerini süzdüm.Üzerinde bir şey yoktu ama altındaki siyah bol eşorfman ile fazlasıyla çekici görünüyordu.
Evde böyle dolanarak ne yaptığını sanıyordu?!!
"Sen delirdin mi?!Bu haline ne?Ben senin sevgilin miyim!?Niye böyle geziyorsun!"
Konuşmam ile dikkatini üzerime çekmiştim.Bakışları beni bulduğunda omuzlarını silkti.
"Ben evde genelde böyle gezerim."
Evde hep böyle miydi?
Cidden mi?
Gözlerimi devirip masaya oturacağım sırada üzerimdekileri fark ederek duraksadım.Yoongiye bakmadan üzerimi değiştireceğimi söyledim ve onun da tamam cevabından sonra odama dönerek dolabıma ilerledim.
Dolaptan normal siyah bir kot pantolon ve üzerine gri bir haki gömlek aldığım sırada aklıma gelen fikir ile duraksamıştım.
O evde üzerine bir şey giymeden gezip beni delirtiyorsa ben de öyle yapabilirdim.
Ben tabii ki üzerime bir şey gidecektim ama giydiğim şey farklı olacaktı.Sonuçta onu delirmem gerek bir planım vardı ve bu da güzel bir fikirdi.
Sırıtıp elimdeki gömleği ve pantolonu geri bırakıp askılıktaki büyük ve ince gömleği elime aldım.Normal gömlek gibi görünse de aslında iç gösteren tiplerdendi.Siyah olması iç gösterme olayını biraz engelliyordu ve bu benim için iyiydi.Elimdeki gömlek iç göstermek açısından benim için yeterli ama Yoongi için aşırıydı.
Üzerimi değiştirmeden önce banyoya koştum.Kısa bir duş alarak saçlarımı kuruladım ve taradım.Ardından seçtiğim gömleği üzerime geçirdim ve altıma kısa siyah bir sort giydim.
Her zamanki gibi manolya kokulu parfümü sırakarak üzerime çeki düzen verip son kez kendime baktım ve odadan çıktım.
Masaya yaklaşarak sandalyeye oturduğumda sandalyeye oturana kadar üzerimde olan gözlerini hissetmiştim.Umursamadan masadakileri yemeğe başladım.
"Hana neden pilaja gidermiş gibi giyindin?"
Tek kaşımı kaldırarak ona baktım.
Plaja gider gibi mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Freedom || MYG
Fanfiction"Tanıştırayım çocukluğumun Katili Min Yoongi!" . MinJung'un kapıdan çıkıp gitmesiyle yaslandığı yerden çöküp saatlerce haykırarak ağlamasına şahit oldum sevdiğim kadının. Her anne, baba derken ki yalnızlığına, kaybettiği çocukluğu için parçalanan ka...