crazykorea işbirliğinde yazılan SpacemanRabbit ortak eseridir.
✔Keyifli Okumalar✔
|Hana'dan...|
Taksiden inerek etrafa bakındım.O sırada Yoongi de taksicinin parasını ödeyip yanıma ulaşmıştı.
Göz ucuyla ona baktım.Üzerindeki siyah kot pantolonu gri gömleği ve simsiyah saçları ile normal giyimesine rağmen nefes kesiciydi.
Kendine gel Hana!Saçmalama ve kendine gel!!
Sonunda adım atarak klübün kapısına ilerledim.Kapıdaki iki gardiya gibi adamların bakışları arasında arkamda Yoongi ile içeriye girdim.
Kulak patlatacak dercede fazla olan müzik sesi ile yüzümü buruşturdum hafifçe.Etraf da daha çok siyah ve kırmızı hakimdi ve duvarlarda fotoğraflar vardı.
Namjoon,Jungkook ve Yoongi'nin ortak arkadaşının mekanıydı burası.Bunlar kaç kişiydi bilmiyordum ama içlerinden birisi buranın sahibiydi.
Arkamdaki beden yanıma yaklaşıp kulağıma eğildi ve biraz sesini yükselterek konuştu.
"Sen bar kısmına geç ben Jimini bulayım."
Ona bakmadan onu onayladım ve dans eden insanların arasına karıştım.
Bar kısmına gelip yüksek sandalyerden birine oturdum ve barmanden bir bardak viski istedim.
Barman gülümseyerek viskiyi bana uzattığında bardağı parmaklarımla kavrayıp dudağıma yasladım ve tek dikişte bitirdim.
Barmanden bir bardak daha isterken aklımdaki insanı düşüncelerimden atmaya çalışıyordum.Deli gibi sarhoş olmak istiyordum bu gün.Içebildiğimi içecektim.Bardaklar,şişeler bitirecektim.
Ne de olsa Yoongi yanımdaydı.Onun başına kalacaktım yine.
Yanımda hissettiğim hareketlilik ile bakışlarımı o tarafa çevirdim.Yoongi geldi sanmıştım ama başka biriydi.
"Böyle bir yerde neden yalnızsın?"
Sesi kulağıma net gelmişti.Gülümsedim hafifçe ve ona eğilerek konuştum.
"Sana ne?!Nüfus müdürü müsün?!"
Onu terslemem ile beraber başını sağ sola salladı.
"Yalnız başına burada oturunca merak ettim ve sormak istedim."
Yavaşça başımı salladım.
"Yalnız değilim arkadaşımla geldim.Gelir birazdan!"
Gülümsedi ve başını salladı.
"Ne güzel.Böyle bir yerde yalnız olmamalısın.Ben Kim Taehyung memnun oldum."
Eline bakıp duraksadım.Aradan zaman geçmesine rağmen elini tutmayında elini daha da bana uzattı.
Uzattığı elini tuttum ve hafifçe sıktım.
"Park Hana."
Gülümsedi.Etkileyici bir gülümsemesi vardı.Tipine rağmen gülümsemesi oldukça sevimliydi.Gülünce dudaklarının kare biçimini alması hiçbir kadının ona dayanamayacağı cinstendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Freedom || MYG
Fanfiction"Tanıştırayım çocukluğumun Katili Min Yoongi!" . MinJung'un kapıdan çıkıp gitmesiyle yaslandığı yerden çöküp saatlerce haykırarak ağlamasına şahit oldum sevdiğim kadının. Her anne, baba derken ki yalnızlığına, kaybettiği çocukluğu için parçalanan ka...