crazykorea işbirliğiyle yazılmış SpacemanRabbit ortak kitabıdır
✔Keyifli okumalar✔
"Oha ama Yoongi! Gelirsem oraya bırak duş almayı seni direk ayağımın altına alırım bilmiş ol!" O işler genelde X Y kromozomunun üstte olmasıyla olur güzelim. "
Elimden geldiği kadar çığlık atıp yataktaki yastığı hala banyo kapısında durup bana pis pis sırıtan Yoongi'ye fırlattım. Tabiki ona çarpmaması için ilave bir özenle ıskalamışım süsü verdim. Sonuçta hastaneden yeni taburcu olmuş bir kediye şiddet uygulamazdım. Ama bunu onun bilmesine gerek yoktu.
Erkeksi kahkahası ve her kalbi olan canlının felç geçirten cinse sahip olan göz kırpmasından sonra banyoya girip kapıyı kapattı.
İşte şimdi adam akıllı düşünecek ortam hazırdı.
Bu hale nasıl geldim bilmiyordum ama onun yanında her ne kadar kısa bir süre bile olsa huzurlu ve aitlik hissiyle doluyordum. Bu hissi canın pahasına kaybetmemem gerektiğini içimdeki tüm sesler koro halinde söyleniyorlardı.
Sabah gözümü açtığım ilk anda bana bakan ve dipsiz kuyudan farksız olan irisleriyle, işte bu dedim...!
Evim!
Babamdan sonra hiçbir erkeğe böylesine sahiplenici yaklaşacağımı asla düşünmezdim. Ama bunu kendime itiraf etmeyecek ya da gizli tutacak kadar da büyük değildim.
Hala küçük bir kız gibi ilgi ve sevgiye açtım. Ve bunu hissettiğim her şeyde gidip sıkı sıkıya tutunacak kadar da çaresiz.
Tabi şu an ki durumda aklımda dönüp dolanan binden fazla soruda da vardı.
Birincisi ;yaban kedisi ukala adam Yoongi'nin neden bana bu kadar ilgi gösterdiği? Şirkette sarhoş olmasına rağmen sarfettiği şeyler...
İkincisi ;ne zamandan beri ona bakınlaşınca ya da konuşmak için dudaklarını hareket ettirdiği her an kalbim yüz metre hızlı koşu pistine çıkıyor...?
Üçüncüsü; bu sabah yataktan düşme rezaletimden sonra acaba hala bana ilgi gösterir mi ki iç sesim öyle olmasaydı senden neden banyo yapmak adına yardım istesin ki diyordu?Haklı olması sinirimi bozsa da daha da sinirlenmeme sebep olan şey bu teklifi çok küçük bir zaman diliminde kabul etmiş gibi hayal kurmamdı.
Daha fazla bel altı anılarına girmemek ve kendime gelmek için yatakta sağa sola dönerek saçlarımı karıştırdım. Dışarıdan bakan biri kesin deli damgasının bana layık olduğunu düşünebilirdi.
Bir dakika ya! Su sesi neden kesildi?
Hızla kafamı gömdüğüm ve gerçek bir samaranın yanımda halt edecek düzeyde korkunç tipimle banyo tarafına döndüm. Keşke dönmeseydim.
"Ohaaa!!!"
Bir adet Yoongi'den daha tehlikeli olan şey nedir bilir misiniz? Banyodan yeni çıkmış beline sardığı düştü düşecek gibi duran havlusuna, saçlarından akan su damlacıklarının adonis kasından süzülerek ulaşmasını hiç aldırmadan, ellerini kaslı ve şeker beyazı göğsünde bağlayıp ukala bakışlarını atan bir adet Yoongi!!
"Ruh sağlığı merkezi zemin katta."
"Hı?!"
"Deliler bölümü zemin katta diyorum. Yatakta sapıtmış gibi kıvranınca yardım edip yolu tarif etmek istedim."
Kurduğu uzun cümleler ve tenine ultra zıt olan dudaklarının hareketleri onu anlamamı zorlaştırıyordu. Kendime iki saniye vererek gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.
'Bu sen değilsin Hana kendine gel! Seninle dalga geçmesine izin verme sakın!'
Aklını başına topla seansım bittikten sonra gözlerimi açarak giyinmek için hala hiçbir atakta bulunmayan Yoongi'ye baktım.
"Sapıtmış olan hala karşımda yarı çıplak olarak duran sen varken ben mi oluyorum? Bunu bir düşün derim ukala bey!"
Oksijensiz kaldığım bana yeter diyerek odadan kaçar adımlarla çıkıp kendimi hemen hastane bahçesine attım.
Tanrım!! Kalbim bana nefes alabilecek zamanı bile sunmadan hızla atıyordu. Sanırım o da yaşadığı şoku ara vermeden atarak gidermeye çalışıyordu.
Her ne kadar hafızamdan silmeye çalışsam da bir türlü aklımdan silinmeyen görüntüsü gerçekten hastanenin zemin katına gitme fikrini kafamda ölçüp tartıyordu.
Karnında ki kasların hemen sol kısmında kalan dikişleri bile kusursuzluğuna mükemmellik katmış bir zinet eşyası gibi vücudunda yer edinmişti.
Aishh!! İyice zıvanadan çıktım ha. İyi olduğuna göre eski hayatıma, Yoon ve Gi'me geri dönüp şarkı sözlerim ile savaşabilirim.
Evet, evet kesinlikle öyle yapmalıyım!!!
👉Bu bölümü de okuyup oy verirseniz 1k olacağız inşallah.Hadi yaparsınız siz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Freedom || MYG
Fanfiction"Tanıştırayım çocukluğumun Katili Min Yoongi!" . MinJung'un kapıdan çıkıp gitmesiyle yaslandığı yerden çöküp saatlerce haykırarak ağlamasına şahit oldum sevdiğim kadının. Her anne, baba derken ki yalnızlığına, kaybettiği çocukluğu için parçalanan ka...