Bölüm 8 | Hata

3.2K 250 39
                                    

SpacemanRabbit'den...
crazykorea ile ortak yazılmıştır

Keyifli okumalar...✔

"Gitmem gerekiyor.Sonra görüşürüz"diyerek elimdeki bardağı bara bıraktım.

"Yine hastaneye mi?"diye sordu Jimin.Kafamı kaldırıp ona baktım ve bar sandalyesinden indim.

"Evet gitmem gerekiyor."dediğimde başını salladı.

Fazla dolu olmayan barda insanların arasından sıyrılarak çıkışa ilerledim ve kapıdan dışarıya çıktım.Hızla arabamın olduğu yere ilerleyip arabanın kilidini açıtım ve içine bindim.
Yola çıkarak hastaneye ilerlemeye başladım.

Artık iyi bir haber bekliyordum.Lanet bir hatam yüzünden az daha ölecek bir adam yatıyordu hastaneden.Şu an ölmememişti ama her an ölebilme tehlikesi vardı.

Ve ben ölmemesi için her gün dua ediyordum.

~~~

Genç adam hastaneye geldiğinde genç kız doktorla konuşuyordu.Babasının durumunun iyi olduğunu öğrenmesi şu iki hafta içerisinde aldığı en güzel haberdi.

Doktorla vedalaşıp hastane koridorunda çıkışa doğru ilerlemeye başlamıştı.Giydi sweat'in kapüşonunu kafasını geçrip ellerini cebine yerleştiridi ve ilerlemeye başladı.

Genç adam kafasında her zamanki siyah şapkasıyla ona doğru geliyordu.Birbirlerini görmeden ilerlerken etraflarına bakmıyorlardı.

Genç adam odasından çıkan doktoru yakaladı.
"Durum hala aynı mı doktor?"diye sordu.

Doktor genç adamın haftada iki kez ziyaret ettiği hastanın durumunu anlatmaya başladı.

"...ama sorun yok.Hatta artık iyileşme olasılığı daha da artmış bulunmakta."diyerek son sözünü de söyledi.

Genç adam hafifçe gülümsedi.Uzun bir zamandır adamın iyileşmesini bekliyordu.Yaptığı salaklık on yıldır onun peşini bırakmamıştı.Ama bu gün içine bir umut düşmüştü.

"Hala bay Park ın kızıyla konuşmadın mı?"

Doktorun sorusuyla gözlerini adama çevirdi.Dediğini anladığında başını olumsuz anlamda salladı ve ağırlığını diğer ayağına verdi.Başındaki şapkayı çıkararak eline aldı.

"Hayır.Konuşmaya çalıştım.Mesaj attım,aradım...Ama konuşmamak için hattını değiştirdi.Kesin bir dille reddediyor."dedi sıkkın bir sesle.

Doktor anlayışla başını salladı.On yıldır ilgilendiği hastanın bu süre zarfında ziyaret eden iki kişiyi artık çok iyi tanıyordu ve bu süreçte çokça pişman olan bu genç adam her yolu denemiş ama Bay Park'ın kızıyla konuşamamıştı.Onları konuşturmak istiyordu ama kızın kararı kesindi.Konuşmuyordu.

"Az önce buradaydı.Az daha erken gelseydin konuşabilirdin."dedi doktor.

Genç adam başını salladı.

"Teşekkürler doktor."dedi ve selam verdi.Doktor da ona karşılık verdikten sonra yanından ayrıldı.

Genç adam fazla beklemeden Bay Park'ın odasının bulunduğu kısma ilerledi.Yoğunbakımdan yeni çıkarmışlar ve özel odasına almışlardı.Dikdörtgen şeklindeki cama ilerledi ve çizgili ofis perdelerinin arsından görebildiği kadar adama baktı.

First Freedom || MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin