crazykorea işbirliği ile hazırlanan ortak SpacemanRabbit ortak kugusudur
✔Keyifli okumalar...
Karanlık...
Karanlık,gerçekte var olan tek renktir.
Oysa biz insanlar ve geride kalan diğer canlılar renklerimiz ile şekillendiriyoruz hayatı.
Herkesin bir rengi vardır,onları yansıtan ve kişilik katan.
Benim rengim sarı.
Siyaha başını kaldıran ve aykırı duran tek renktir sarı. Ve ben karanlığa aykırı olan kişiyim.
Hayatım boyunca birçok zorlu dönemler atlattım. Geçmez dediğim günler geçirdim. Ama hiç birinde şuan duyduğum gibi boşluk hissetmedim.
En kötü histir hissizlik derler. Ve tamda şuan benim hissettiğim şeyde bu aslında.
Ailecek kaza geçirdik dimdik ayakta durdum. Babam komada yıllarca kaldı, dayandım. Annem gözümün içine baka baka babam ve beni terk etti kabullendim.
Ama bu....
Şimdi benim bu halimi görenler 'saçmalama kızım amma abarttın' derler ama elimde değil. Hiç bir zaman yalancı olarak vasıflanmadım. Yada hırsız damgası yemedim. Hele bunlarin ikisini bir arada kamçılanmak...
Karanlık.... hissettiğim şuanki tek şey karanlık...
Ve ben bu karanlıkta rengimi geceyi yaran bir çığlık gibi bedenimde taşıyorum.
Gözümü her kapattığımda karanlığın vücut bulmuş hali olan Yoongi ve onun saf nefretini barındıran gözlerini görüyordum.
Ama dediğim gibi ben karanlığın tek aykırı rengi olan sarıyım.
Her ne kadar karanlığa saklanmış dizlerini kucaklayan bir kız çocuğu olarak ağlıyor olsam da sarıyım ben.
Artık yanaklarımda kurumaya yüz tutmuş yaşlarımı silmeden hızla yerimden kalkıp kimselere cevap vermeden şirketten ayrıldım.
Şu anda kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı ve istediğimi de alacaktım.
Havanın içim gibi karardığını ve tüyler ürperten serinliğine aldırmadan maksadıma doğru emin ve hızlı adımlarla yürümeye devam ettim.
Aklıma gelen ve son derece iyi olduğunu düşündüğüm fikir ile telefonumu cebimden çıkarıp sesini özlediğim nadir insanlardan olan ve türünün son sinir bükücüsü Jeon Saçma Jungkook'u aradım.
Sanırım kafa dağıtmak için en iyi gelen iki şeyden biri basketbol oynamak ve ikincisi ise bu yolda sizi sinir krizlerine sokarak asıl düşüncenizden uzaklaştıran Jungkook gibi bir arkadaşa sahip olmaktır.
"Alo?... Jungkook?"
"Aradığınız kişiye şuan ulaşılamamaktadır. Lütfen daha sonra bunca zamandır niye aramadığınızı kısa mesajla iletip tekrar deyiniz."
Telefonu yüzüme kapattıktan sonra boş telefon ekranına bakmaktan kendimi alamadım.
Gerçekten salak yaa.. Telefonu surata kapatmak da neyin nesi? Aslında en son iki ay önce, oda onda unuttuğum hırkam için aradığım birinden başka türlü bir reaksiyon beklenemezdi. Evveliyatıma küfretmediğine sevinmeliydim şuan. Yoksa normal şartlarda sevgisini bile 'şerefsiz piç' diyerek ifade eden bir Jungkook'tan bahsediyorum.
Dediğini yaparak kısa mesajla - her ne kadar benlik bir tavır olmasa da - on dilde özür dileyip 5 dilde de tipine övgüler yağdırdıktan sonra nihayet telefonuma cevap vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Freedom || MYG
Fanfiction"Tanıştırayım çocukluğumun Katili Min Yoongi!" . MinJung'un kapıdan çıkıp gitmesiyle yaslandığı yerden çöküp saatlerce haykırarak ağlamasına şahit oldum sevdiğim kadının. Her anne, baba derken ki yalnızlığına, kaybettiği çocukluğu için parçalanan ka...