Özel Bölüm | Serseri...

1.9K 158 28
                                    

crazykorea işbirliğinde yazılmış SpacemanRabbit ortak eseridir.

✔Keyifli Okumalar✔

2 hafta sonra...

Aynadan kendime bakarak tam olarak hazır olduğuma emin oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynadan kendime bakarak tam olarak hazır olduğuma emin oldum.Elimi saçlarıma daldırdım ve onları da düzelttim.

Jimin'in barında verdiği partiye gelmiştim ve neredeyse bir saattir Yoongi'yi bekliyordum.

Nereden kaldığı hakkında hiçbir fiktim yoktu.En son aradığımda yolda olduğunu söylemişti.

Lavaboda geçirdiğim zamana son verip dışarı çıktım ve yavaş bir müziğin çaldığı alana girdim.

Gözlerim etrafa gezdirdim.Fazla kalabalık değildi.Yoongi'nin çevresi vardı.

Bakışlarım kapıdan henüz giren bedenle buluştuğunda omuzlarımı düşürdüm.Saniyeler sonra onun da bakışları beni bulunca gülümsemiş ve adımlarını bana yönlendirmişti.Ben de ona doğru yürüdüm ve tam ortada buluşmuş olduk.

"Özür dilerim sevgilim geç kaldım.Şirketten çağırmışlardı,acil dedikleri için gitmek zorunda kaldım."

Sevgilim...

Iki hafta olmuştu.Bana neredeyde her gün böyle sesleniyordu ama ben alışamıyordum.Hala alışamıyordum.

"Aaaa...Tamam sorun değil."diye gülümsediğimde o da gülümsedi ve beni kolunun altına alıp yüreye başladı.

Diğerlerinin arasına girdiğimizde tüm ilgi bizim üstümüzde toplanmıştı.

"Evet.Yeni çiftimiz de sonunda geldi.Sizin için buluştuk bu gün nerelerdeydiniz?"

Konuşma böyle devam ederken hayatımda ilk defa böyle bir ortama girdiğimden heyecanlıydım.Daha önce kimseye güvenmemiştim.

Dakikalar birbirini kovalarken Yoongi kulağıma eğildi.

"Benimle gelir misin?"

Geri çekildiğinde bakışlarımı ona çevirdim ve onu onayladım.

Onaylamamla beraber parmaklarını parmaklarımın arasına geçirdi ve kimse fark etmeden bardan çıkmak için çıkışa yöneldi.

Sessizce onu takip ederek yürümeye devam ettim.Saniyeler sonra barın arkasında olan sahile gelmiştik bile.

Denize doğru ilerledi ve deniz kenarına koyulan mindere yaklaştı.

Öndeki mindere oturdum.Hemen ardımdan arkamadakine oturarak bana iyice yaklaştı.Sırtımı göğsüne yasladığımda başım da boynuna denk gelmişti.Şu an o kadar rahattım ki kimseye anlatamayacaktım.

Bakışlarım karşıdaki denizi bulduğunda bulunduğumuz mekan ve yanımdaki adamdan gelen koku...Ah!Daha ne isteyebilirdim ki?

"Sonunda yanlız kaldık."

First Freedom || MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin