Özel Bölüm | Hazır Mısın?

2.1K 153 23
                                    

crazykorea hesabı ile yazılan SpacemanRabbit ortak eseridir...

✔Keyifli Okumalar✔

...

|Yoongi'den...|

"Hana o adamlar hiçbir yere gidemezsin dedim!"

"Yoongi saçmalama!Ne dediğinin farkında mısın?!"

Ona daha çok yaklaştım ve tam gözlerinin içine baktım.Elindeki küçük bavulla kapıdan çıkacakken durdurmuştum onu.

Cidden o adam ile şirket için bile olsa o geziye gitmek için hazırlanmıştı.Onu daha önce de uyarmıştım.

O adamı daha önce yakalamıştım.Hana'ya olan bakışlarını,davranışlarını beğenmiyordum.

Üstelik daha önce ona Hana ile sevgili olduğumu açık bir dille söylemiştim ve bana "Belki işler değişir ve Hana benim olur"demişti.

Ama Hana saçmaladığımı düşünüyordu.

"Saçmalamıyorum!Sana daha önce o adamın sana olan bakışlarından hoşlanmadığımı ve daha önce bana dediklerini söyledim.Neden hala inat ediyorsun?!"

Gözlerini devirdi ve kapıdan çıkmak için hareket etti.Onu tekrar durdurdum ve omuzlarından tutarak yüzüne yaklaştım.

"Sen gerçekten bana inanmıyor musun?Gerçekten o adamla gitmeyi bu kadar çok istiyor musun?!"

"Yoongi saçmalıyorsun!O adamın ne yaptığı önemli değil.Ben seni seviyorum ve sevmeye devam edeceğim.O adam umrumda bile değil."

Başımı salladım.

"Biliyorum ama o adamın yapacaklarını kestiremiyorum.Sana zarar verebilir Hana bunu düşünmüyor musun?!"

Cevap vermedi.Nefesi yüzüme çarparken devam ettim.

"Eğer beni bırakıp gideceksen...Bundan sonra ben yokum Hana.Bunu kabul edip gidersin."

Bakışları koyulaştı.Ciddi olduğumun farkındaydı.Gerçekten ciddiydim.

"Ya neden böyle yapıyorsun?Ben kendimi koruyabilirim,bana hiç güvenmiyorsun!"

Benden uzaklaştı ve elini saçlarına götürerek konuştu.Onu kolundan tuttum  ve hızla bedenini kendime çekip dudaklarımı sertçe dudaklarına bastırdım.

Geri çekilmek isteyerek göğsümden beni itmeye çalıştığında elimi beline indirdim ve onu kendime daha çok bastırarak ilerlemeye başladım.

Onu duvarla arama alarak duvara yasladım.Aramızdaki mesafeyi açmadan ben de ona yaslanmıştım.Benden kurtulmaya çalışan ellerini tek elimle bileklerinden tutarak başının üstünden duvara sabitledim ve dudaklarımla kavradığım alt dudağına hafifçe dişlerimi geçirip geri çekildim.

"Lütfen gitme Samara'm.Kendini koruyabilirsin ama sana en ufak bir şey olsa ben ölürüm anlıyor musun?"

Bu sefer yavaşça dudaklarımı dudaklarına bastırdım.Bu sefer yavaşça o da karşılık vermişti.

Fazla uzun sürmeden geri çekildim ve sordum.

"Gidecek misin?"

Dağılmış ve birbirine girmiş siyah saçları ve masmavi gözleri ile bana bakarken fısıldadı.

"Gitmeyeceğim."

Cevabı ile dudaklarım kenara kıvrıldı.Ardından ellerini indirip serbest bıraktım ve alt dudağına bir öpücük bırakıp tekrar sordum.

"Peki hazır mısın?"

Durdu.Bakışlarını gözlerimden çekmemişti.

Eğer hazır değilse devam etmeyecektim.Onun kararıydı.

Bana cevap vermek yerine ellerini omzularıma çıkardı ve dudaklarıma uzanarak dudaklarımızı birleştirdi.

Bu gayet net bir cevaptı.

Dudaklarını araladığında alt dilimi içeri soktum ve onu duvardan ayırdım.Bana ayak uydurarak geri geri ilerledi.

Yatak odasının kapısına geldiğimizde kapıyı açmadan önce tişörtünü içinden belinde gezdirdiğim ellerimi çektim ve tişörtünü üzerinden çıkardım.

Tekrar dudaklarımızı birleştirdiğimde kapıyı hızla açmış ve içeriye girmiştik.

Yatağa ilerlerken elleri üzerimde gezindi ve gömlediğimin düğmelerini hızla açmaya başladı.Yatağa ulaştığımızda gömleğimi omuzlarımdan sıyırmış ve yere düşürmüştü bile.

Onu yatağa yatırdım ve ağırlığımı vermeden üzerine uzandım.

Elimi şortuna indirdim ve düğmesi ile fermuarını çözerken onunda elleri benim kemerime gitmişti.

Onun şortundan kurtulduğumda geri çekildim ve üzerimdeki diğer kıyafetlerlerden de kurtuldum.

İç çamaşırlarından da kurtulduğumda bakışlarımı gözlerine sabitledim ve parmaklarını parmaklarımla kenetleyerek sordum.

"Hazır mısın?"

Beni tereddüt etmeden onayladığında hafifçe gülümsedim ve kulağına doğru fısıldadım.

"Seni seviyorum..."

Ardından kendimi ona ittirdiğimde kalbimin hızını anlatamazdım.

Çok şanslı bir adamdım.Yaptığım kazaya rağmen mutlu ve çok şanslıydım.

...

👉Beklettiğimiz için özür dileriz canlar.Beğendiğiniz bir bölüm olur inşallah

👉Birdahaki bölüm son canlar

First Freedom || MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin