crazykorea işbirliği ile hazırlanmış SpacemanRabbit ortak kurgusudur.
✔Keyifli okumalar
~
~~~~
Yapmak istediğim bir şey de yok
Ama sonsuz bir acı ve yalnızlık içerisindeyim.Çevremdeki herkes kendine gel,diyor
Sinirimi boşaltmaya çalışıyorum ama kendimden başka kimsem yokO zaman bunun anlamı ne?
Her sabah gözlerimi açmaya, nefes almaya korkuyorum.
Arkadaşlarım ve ailem bile uzaklaştı
Zamanla daha da gerginleşiyorum,
kendimden başka kimsem yokmuş gibi hissediyorum.Keşke ben yalnızken her şey yok olsa...
Keşke bir mucize olsa ve her şey yok olsa.Umarım her şey yok olur..
Umarım bu lanet benliğim yok olur.
Böylece terk edildim dünyaya,
gökyüzünden iyice uzaklaşıyorumDüşüyorum...
~~~~~
"Hyung! Yine döktürmüşsün. Ve bunu sarhoşken yapman taktire şayan doğrusu"
Önümde bir bar tezgahının üzerine karalanmış beste kağıdıma baktım. Jimin'in dediği kadar var mıydı bilmiyorum ama o anlık yazdığım saçma bir şeylerdi.
Ortamda yankı yapan ve insanın ciğerlerini sökecek cinsten çalan müziğin aksine içim çok durgundu. Elimde tuttuğum viski bardağını kafama dikip tek fondiple sertçe tekrardan tezgaha bıraktım.
Hayal...rüya...umut...
Neden tüm bunlar bana tek bi şeyi çağırıştıyor ki?!
Ve lanet olsun ki buna bir dur demek bile içimden gelmiyordu! Beynimin içlerine doğru yol alan alkol ve saçma sapan yalpalamalarımla sarhoş olduğum açıktı. Ama hala bilincimi yönetebildiğimi varsayarsak içki sadece yüzeysel etki ediyordu. Hiçbir zaman unutmak istediğimi unutturmadı bana.
"Jimin! Şu sikimsonik içkilerin de senin gibi. Bir halta yaramıyorlar!"
"Yha! Hyung yine kafayı bulup benim bebeklerime sataşma!"
Mal işte. Bu çocuğu ne diye aramıza alırız Tanrı aşkına! Kafayı içkiler ve bardaklarıyla bozan, kafa siken müziklerle aşk yaşayan gerizekalı.!
Ah yine alkol küfür mahzenimi aralamış başka hiç bir bok yapmadan içimden çıkıp gitmiş sanki.
"Bebeklerini de al bir yerlerine monte et Jimin! İşimi görmedikçe gözüme görünme!"
Ayağa kalkarken dengem hafif bozulsa da yerle ilişkiye girmeden bardan çıktım. Yüzüme çarpan soğuk hava sıcaktan ve havasızlıktan büzüşen damarlarımı açmıştı. Esen rüzgar her ne kadar tüm vücudumda iğne ucu etkisi yaratsada iyiydi.
Kafamda deli gibi dört nala koşan sebepler ve sonuçlar ile yola koyuldum. Nereye gittiğimi bilmeden ellerim cebimde, başım yerde dakikalarca yürüdüğümü biliyorum. Başımı kaldırıp ayaklarımın beni gece gece nereye getirdiğine bir baktım.
Little Dreams Entertaintment...
Düşünme yitimi çoktan kaybettiğim için beklemeden direk içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Freedom || MYG
Fanfiction"Tanıştırayım çocukluğumun Katili Min Yoongi!" . MinJung'un kapıdan çıkıp gitmesiyle yaslandığı yerden çöküp saatlerce haykırarak ağlamasına şahit oldum sevdiğim kadının. Her anne, baba derken ki yalnızlığına, kaybettiği çocukluğu için parçalanan ka...