Bölüm 34 | Geçmişimden

2K 191 84
                                    

crazykorea işbirliğinde yazılan SpacemanRabbit ortak eseridir.

✔Keyifli Okumalar✔

|Yoongi'den|

Anahtarı kapı deliğine sokup kapıyı açtı ve içeriye girdi.Kapıda öylece dururken ayakkabılarını çıkaran bedeni bana dönmüştü.

"Ne bekliyorsun?"

Şaşkınlıkla sormasına rağmen sesi hala buz gibiydi.Birden üşüdüğümü hissetmiştim.Sanırım sesi bir daha hiç düzelmeyecekti

En azından bana karşı.

"Ben gideyim.Beni göremek istemediğinin farkındayım.Sana daha fazla rahatsızlık vermek istemiyorum."

Bakışlarımı elimden geldiğince ona değdirmeden konuşmuştum.O kadar soğuktu ki beni görmek istemidiği çok belliydi

Rezil bir adamdım sonuçta

Gözlerini devirdi ve yana çekilip bekledi.

"Geç içeriye."

Bana bakmadan konuşmuştu.Onu dinlemden durmaya devam ettim.Beni neden içeriye çağırıyordu?

"Geç içeriye seni hiçbir yere göndermiyordum.Bundan sonra buradasın."

Şaşkınlıkla ona bakarken omuzlarını düşürdü ve derin bir nefes verdi.

Bir adım atıp içeriye girdim.Zaten bana fazlasıyla sinirliydi.Fazlasıyla...O yüzden daha da sinirlenmemeliydi.

Ama hala neden içeri aldığını bilmiyordum.Anlayamamıştım da.Ben olsam almazdım beni.

Kapıyı kapatırken ayakkabılarımı çıkartmıştım bile.Beni es geçerek salona ilerledi ve koltuğa oturdu.Öylece
ayakta kalmıştım.Neden böyle davranıyordu?

Pamuk şeker istemişti.Pamuk şeker?O an ne alakaysa istemişti ve ben almış olmamama rağmen anlayamamıştım.

Az önce de lunaparka gitmiştik ve ben yine anlam verememiştim.Davranışları çok farklıydı.O kadar farklıydı ki sevdiğim kadın olup olmadığı hakkında tereddüte bile düşüyordum.

"Orada bekleyip durma.Benden korkuyormuş gibi davranman sinirlerimi bozuyor."

Korkmuyor da değildim ama koktuğum şey bambaşkaydı

Dediğini yapıp hareketlendim ve oturduğu koltuktan uzaktaki koltuğa oturdum.

Arada uzun bir sessizlik olmuştu.Bakışları yerden ayrılmıyordu ve ben de o bana bakmadığı için onu izliyordum.

"Bundan sonra burada kalmanı istiyorum.Hiçbir yere gitmeyeceksin."

Kaşlarımı kaldırdım.

Burada onunla mı kalmamı istiyordu?

İyi de neden?

"Sen emin misin?Bana tiksiniyormuş gibi bakıyorsun bazen.Nefret ettiğin belli."

Histerik bir şekilde güldü.Benden nefret ettiği belliydi.Tiksinç bir insanmışım gibi bakıyordu.

First Freedom || MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin