crazykorea ile yazılmış ortak SpacemamRabbit ortak kurgusudur
✔Keyifli okumalar..
Elimdeki topu sektirerek koşmaya başladım.Yanımda benimle koşan bedene dikkat ediyordum.Şu an odaklanmam gereken tek şey şu basketbol maçıydı.Odaklanmıştım ama top elimde değilken ona bakıp duruyordum.
Güzel oynuyordu.Hatta baya iyi oynuyordu.Jungkookla oyunlarımızda genelde ben yenerdim ve bu pek eğlenceli olmazdı.Jungkook da güzel oynuyordu.Adamın yapamadığı bir şey yoktu gerçi.Her şeyi iyi yapıyordu.Ama bazı yerlerde de ondan iyi olduğum zamanlar vardı.
Ve bunlardan biri de Basketboldu.
Ama şu an onun karşısında oynarken zorlanıyordum.Hem karşımda onun olmasından hem de iyi oynamasından.
İşim garip tarafı eğleniyordum da.
Elimdeki topu potaya atmak için hamle yaptım.Bu topu potaya atarsam kazanacaktım.Durum 9-9 du.On yapan kazanır diyerek başlamıştık.
Tam potaya atacaktım ki benimle beraber zıplayıp elini uzattı ve topu elimden kaçırdı.
"Bitti!"
Jungkookun sesiyle derin bir nefes aldım.Atamamıştım.
"Durum berabere.Cidden şaşırtıcı.Onu yenersin sanmıştım hyung."
Yanına yaklaşıp oturduğumuz yerdeki su şişelerinden birini aldım ve içmeye başladım.Şişenin içinde su kalmadığında çöp kovasına fırlattım.
"Neden konuşmuyorsunuz?"
Gözlerimi ona döndürdüğümde o da bana döndü.Elindeki su şisesinin kapağını kapatıp yerdeki topu aldı ve Jungkooka fırlattı.
"Gitmem gerek.Biraz 'hırsızlık' yapmam gerekiyor."
Hırsızlık?
Hah!Bana mıydı o laf?Evet büyük ihtimal.Surat ifademi bozmadan onu takip ettim.Üzerine montunu geçirip çantasını aldı ve Jungkook'a el sallayıp sahadan çıktı.
Arkadaki bank'a kendimi bıraktım.Cidden delirecektim.Tek bir kelime bile konuşmamıştı.Ben de ağzımı açmamıştım.Sonunda giderken de imasını eksik etmeden gitmişti.Değişik bir aptaldı!
Ne bekliyordun?Önünde diz çöküp ağlamasını mı?
Burada olmaz!Kapa çeneni!
"Hyung ne oluyor?"Yanıma oturan bedene döndüm.Nefesim düzene girmişti.
"Sana anlattığım hikaye var ya.O gelmeden önce.O hikayedeki o işte."
Kısaca açıklamamdan sonra kaşlarını kaldırdı."Yani öküz kedi de sen mi oluyorsun."
Öküz?
Kedi?
Öküz kedi?
Ben?
Kaşlarımı çatıp dikleştim.
"Bana böyle mi dedi?"
Başını sallayıp beni onayladığında nefesimi verdim ve alaycı bir şekilde güldüm."Aptal bir Samara o."
"Sen cidden...Böyle bir şey yaptın mı hyung?"
"Lanet olsun yaptım!Yaptım tamam mı?Sözlerimi çaldı daha ne yapsaydım?!"Sinirle bağırdığımda yüz ifadesini değiştirmeden bana bakmaya devam etti.Işine geldiğinde çok olgun davranıyordu nedense
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Freedom || MYG
Fanfiction"Tanıştırayım çocukluğumun Katili Min Yoongi!" . MinJung'un kapıdan çıkıp gitmesiyle yaslandığı yerden çöküp saatlerce haykırarak ağlamasına şahit oldum sevdiğim kadının. Her anne, baba derken ki yalnızlığına, kaybettiği çocukluğu için parçalanan ka...