Kurgu yavaş yavaş oturdu sayılır, nasıl rahatım anlatamam. :D Bu bölüm her şey açıklanıyor, hazır mısınız?
Bölüm şarkısı: Depeche Mode-Heaven. Multide mevcut.
''Bela zincirlemesi bizim göbek adımız.'' dedim.
''Haklısın,'' Aylin acı bir gülümsemeyle bana baktı. ''Ve bu bela zincirlemesinin, ikinci halkasında Bartu'nun olduğuna kalıbımı basabilirim.''
Ben de.
Adını duyunca bize bakmıştı. Yeşil gözleri, hepimizi süzdü. ''Neye kalıbını basabilirsin?'' Sesi oldukça pürüzlü çıkmıştı, bakışları donuktu.
''Burada olmamızın nedeninin sen olduğuna,'' dedi Aylin açık açık.
''Ne diyorsun be?'' Bu tepkiye güldüm. ''Ne saçmalıyorsun, sen Aylin?'' Bartu elindeki valizi duvara fırlatıp bize döndü. Kalbim hızlandı.
''Yaptıklarından dolayı burada bulunuyor, olmalıyız.'' dedi Aylin histerik bir şekilde gülerek. ''Seni aşağılık herif. Onlardan farkın bile yok. Senin yüzünden Lara bu halde ve belki de biri daha bu gece zarar görecek.''
Aylin'i dürttüm. ''O olmayabilir, Aylin. Boşuna günahını alma.''
''O olduğu kabak gibi ortada.'' deyip elleriyle bir daire oluşturdu.
''Yine de..'' diye başladı Yağmur ama Aylin onu da kesti.
''Bak Yağmur. Bu kadar saf olmayın. Hiçbirimiz onun işlediği suçların yarısını bile işlemedik.''
''Açık konuş,'' dedi Bartu bize doğru yaklaşırken. Diğerlerine bakmak için kafamı çevirdim ve Bora ile Can'ın kendi aralarında bir şeyler konuştuğunu gördüm. Birazdan bağırışlar arttıkça buraya geleceklerdi, sorun çıksın istemiyordum.
''Yani bir olup senin yaptıklarını o herife anlatacağız, bir kişinin daha zarar görmemesi için.''
Kasılan bir çene ve sıkılan yumruklar. Araya girmeye çalıştığımı anlayan Yağmur beni susturdu.
''Saçmalamayın,'' diye araya girdi Esin. ''Onun bir suçu yok. Ayrıca yaptıkları o adamı neden ilgilendirir ki?''
Ağzımı açtım ancak yine kapattım. Tek yaptığım hava yutmaktı ve birazdan burada büyük bir kavga çıkacaktı.
''İlgilendirir.'' dedi Aylin sakin bir tonla. ''Daha fazla başımız belaya girmeyecek. Herkes hakettiğini çekecek ve biz buradan kurtulacağız.''
''Hayır!'' diye bağırdı Esin. ''Onu söyleyemezsiniz!'' Bora ve Can koşar adımlarla yanımıza geldi. 'Neler oluyor' gibi bir şeyler zırvaladılar.
''Söyleyeceğiz.'' dedi Yağmur. Ona başımı salladım, çoğunluk böyle istiyorsa benim yapacağım bir şey yoktu.
''Hayır!'' Esin Aylin'in saçına öyle bir yapıştı ki kızın beli yere boylayana kadar büküldü ve acı dolu bir çığlık attı. Bartu Esin'i ondan uzaklaştırmaya çalıştı ve ondan ayırdı. Aylin yerde ellerini kafasına bastırarak inlemeye devam etti. Yağmur ona bakarken ben şaşkınlıkla Esin'e bakıyordum.
''Ne yaptığını sanıyorsun sen?'' diye bağırdığımda sesim duvarlarda yankılandı.
Esin cevap vermeyip Bartu'ya daha da yapıştı. Bora beni tutmaya çalışınca karnına bir dirsek geçirdim. İnledi ve ondan kurtulup Esin'e doğru ilerledim. Bu kez elimden kimse alamayacaktı onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞE ÇEVİRMECE
Teen Fiction4 kız , 4 erkek. Hepsinin ayrı sorunları var ve bir oyunla birlikte birbirlerini tanıma şansı yakalayıp farklı maceralara atılıyorlar. Bir şişe çevirmece oyunu. Maalesef bu bizim oynadığımız şişe çevirmece oyunlarına benzemiyor. Bu daha tehlikeli ve...