Multi Bora ve Lara :dDd ^^
--
Bora ile sallana sallana eve geldik ve kendimizi direkt koltuklara attık. Ayaklarım sızlıyordu. Koltukta biraz daha kaydım.
''Yoruldum,'' diye mırıldanıp ayaklarımı sehpaya uzattım. O da benim gibi uzatıp kollarını başının altında çaprazladı.
''Sence Ezgi düzelir mi?''
Yutkundum. ''Düzelmeli, Bora. Onu özlüyorum.''
''Ben de. Acaba kendini toparlar mı? Peki ya babaannesi? Sürekli Yağmur'u arayıp Ezgi'nin nerede olduğunu soruyormuş. Sanırım polisler ona söyledi. Ezgi'nin rehabilitasyonda olduğunu.''
''Bu çok kötü,'' dedim. ''En kısa zamanda aramıza dönmeli.''
''Haklısın. Soda var mı? Limonlu.''
''Hı hı,'' diye bir ses çıkarıp koltuktan kalkıp buzdolabına ilerlemesini izledim. Dizlerinin üzerine çökerek iki şişe çıkardıktan sonra açacağıda alıp tekrar yanıma oturdu.
Bugün sürekli soğuk bir şeyler içiyorduk, aç olduğumuz halde. Sodadan iki yudum alıp boğazımdan geçerken yüzümü buruşturdum.
Bora telefonundan bizim gruba girip yazışmaları okurken ona yaklaşıp ben de okumaya başladım.
Can: Siz gider gitmez sevgili yaptım genjler!
Bartu: Kızlar, bu devirde şebekleri sever derlerdi de inanmazdım.
İkimiz de sırıttık.
Can: Tipimi görür görmez aşık oldu zaten bana.
Aylin: Kızın tipi nasıl? :D
Aylin çok seyrek yazışırdı bizimle. Hatta bu onuncu mesajıydı.
Can: Güzel işte, idare eder.
Masal: Lan orda ölüp bitiyordun bana! Slk.ss
Kız hem atarlı hem ergen. Hadi hayırlısı.
Can: İşte geldi, bu şahıs arkadaşlar sarışın şirin bir şey.
Masal: Böyle kendimi tanıtamadım üzgünüm arkdşlr, ben Masal. Fazla dik başlı, feminist, inatçıyımdır. Can'ın sevgilisi değilim sadece takılıyoruz. Böyle aranıza birden karışmam biraz yanlış oldu ama zaten ben sizi rahatsız etmemek için çokta konuşmam. Buraya Can'ı daha iyi tanımak için geldim. Yine de tanışmak isterim bir ara.
Kenid telefonumu aldım. Ve mesaj yazmaya başladım.
Lara: Umarım tanışırız.
Bora: :D :P
Yanıma dönüp ona şakasına bir tane vurdum. ''Bora, film izleyelim mi?'' diye sordum.
''Olur.'' dediğinde yerimden kalkıp filmlere göz attım ve bir tane romantik komedi gözüme çarpınca bu uygun olur düşüncesiyle onu takıp Bora'nın yanına döndüm.
Film başlarken ben kalkıp dolaptan bir şeyler hazırlamaya başladım. İçecek olarak bir şeyler vardı ancak bizi tam olarak doyuracak şeyler değildi hazırladıklarım.
Ben de pizza sipariş etmeye karar verdim. Ona sormadan bunu yaptım çünkü mantarlı hariç pizza sevdiğini biliyordum. Ona göre açıkladıktan sonra telefonu kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞE ÇEVİRMECE
Ficção Adolescente4 kız , 4 erkek. Hepsinin ayrı sorunları var ve bir oyunla birlikte birbirlerini tanıma şansı yakalayıp farklı maceralara atılıyorlar. Bir şişe çevirmece oyunu. Maalesef bu bizim oynadığımız şişe çevirmece oyunlarına benzemiyor. Bu daha tehlikeli ve...