-23. Yapılacak birçok şey.

2.5K 139 28
                                    

Merhaba. .:D Biliyorsunuz, iki hafta sonra okullar açılıyor ve ben hikayeyi final yapabilirmiyim bu süre içinde diye düşünmeye başladım çünkü bu bir yaz hikayesi ve ben bulunduğum yerden ayrılıp yurtta kalacağım için bölümler çok seyrek aralıklarla gelebilirde. Bu iki hafta içinde her gün bölüm yükleyip, hikayeyi bitirmek için uğraşacağım. 

Neyse;

Bu da favori bölümlerimden, umarım siz de beğenirsiniz. Multiye bakmayı unutmayın arkdşlr. Bora var. :d 

Bu bölüm için hikayemizin şarkısını multiye koydum. Kesinlikle dinlemelisiniz. 

İKİ HAFTA SONRA

Mert hapishaneden çıkmış. 

Tamam, burada atladığım bir nokta var. Onu Bartu çıkarmış.

Nedenini sormamızı istemediği için telefona ağzım açık bakmaya devam ettim. 

Lara: Onu nasıl çıkardın? (Sadece şakaydı) 

Bu arada evet, bir Whatsapp grubumuz var. Kavgaların, itirafların ve daha birçok şeyin olduğu bir grup.

Bartu: Umarım öyledir.

Nokta koyduğuna göre sinirli. Ah, bir de şu erkek tribi yok mu? Deli ediyor insanı. 

Yağmur: Ee, ne yapıyorsunuz?

Bartu: TV izliyoruz. 

Esin: Bartu yanımda uyukluyor.

Can: Ben sahildeyim karı kız kesiyorum.

Bora: Ama hala bütünler. PUHAHAHAHA.

Lara: Bora bana orada olmadığını söyle.

Bora: Hemen de kıskanır zaten. :D :D

Ah, bir de sırıtıyor!

Bora: Merak etme bana karşıda sırıtan kızlara karşılık bile vermedim.

Gülerek cevap verdim. 

Lara: İşte böyle olacağsığn. Aferin götüğüm.

Bora: Düşündüm de şu sarışın olan pek de fena değilmiş.

Lara: O zaman onun yanına git ve konuş, Bora! Bunu burada söylemene gerek yoktu.

Sinirden terlerken bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirmeyi sonraya bırakıp koşarak odama geçtim. 

Can: Abovv. Ortalık karıştı. (Şeytan surat)

Bora: Laraşkım orda mısın? (Utanan surat)

Ananın ta.. neyse Bora. Anladın, sen oradayım işte.

Yağmur: Lara varken başka kızlara mı bakıyorsun, salak!

Lara: Benden kat be kat güzel ve seksi kızlar var, Yağmur!

Yağmur: Kendini bu kadar küçümsemesen diyorum? Tamam küçük göğüs, dolgun kalçaların ve biçimli bir vücudun yok ama yüzüne bakılmayacak kadar da değilsin!

ŞİŞE ÇEVİRMECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin