-28. Özledim.

2.1K 115 12
                                    

Bu bölüm içime hiç sinmedi ama yine de paylaşıyorum. 

İyi okumalar.

**

Masal ile hizaya girdik ve yarışa başladık. Bir ara bilerek sahte bir şekilde yoruldum sonra tekrar hızlandım ama o bana göre çok daha öndeydi. İskeleye dokununca bir çığlık attı.

Masal'a bilerek yenilmemin üzerinden tam olarak on saniye geçti.

Beş saniye geçti. 

Bora yanımda bana hiç iyi bakmazken, gözlerindeki hayal kırıklığını görünce kendimi çok kötü hissettim. ''Masal, güzel kız.'' dedim.

''Sence ben güzel olmasını umursuyor muyum? Umursasam-''

Bu cümlenin gittiği yeri çok iyi biliyordum. ''Umursasan benden daha güzel kızlarla olurdun. Bundan bahsediyorsun her halde.''

''Evet, ondan bahsediyorum.'' 

Şok içinde ona baktım; Kaşlarım çatık ve dişlerimi sıkarak. Ben hariç tüm kızların benden güzel olduğunun bende farkındaydım.  Ama bunu onun söylemesi, kalbimi binbir parçaya ayırmıştı. 

Hiçbir şey demeden ondan uzaklaştım ve akacak göz yaşlarımı sildim. Bir de bunun için ağlayamayacaktım. 

''Saçmalıyorsun, Lara. İstersen hemen şunu bitiririz tamam mı? Bora'ya da bulaşmam.''

''Sorun o değil.'' dedim. ''Bora bana güzel olmadığımı söyledi. Güzel olmadığımı ben de biliyorum ama bunu onun söylemesi..Çok kötü hissettirdi.''

Omzuma vurdu. ''Bak kötü olduğunu tahmin ediyorum ama bu kendini üzmeye değmez.''

--

O saatten sonra tüm günüm bok gibi geçti. Ve tuhaf olansa düşündüğümün aksine o beni hiç aramadı. Kendi başıma film izledim. Benimle gelmek isteyen Masal'ı ve Aylin'i kibarca kovdum. Whatsapp grubuna hiç girmedim ama atılan mesajları da görmedim değil birkaçını biildirim olarak geldiğinde okuyabildim. Yağmur beşinci kez arayınca sonunda aramayı cevaplandırdım. 

''Ne var, salak! Doğru dürüst aşk acısı bile çekemiyorum!''

''Kulağımı siktin, Lara. Her neyse, Bora ile ne yaptınız siz? Benim neden haberim yok?''

''Ne yapmışız?'' Tabii ki bilmemezlikten geliyordum. ''Sev-''

Sözünü kestim. ''Ne! Hayır! Kimden duydun?''

''Akın'dan. Sizi görmüş ve şimdi grupta bunun muhabbetini yapıyoruz. Oha ya! Bana bahsetmediğine inanamıyorum!''

''Sadece öpüştük.'' dedim ama iç sesim aksini söylüyordu. 'Ateşli bir öpüşmeydi, kabul et Lara.' Umursamamaya çalıştım.

''Grupta mı!?'' diye bağırdım. ''Evet, şahsen Can, yarın cafenin kameralarına ulaşıp sizi izleyeceğini söyledi. Ve görüntüleri grupta paylaşacağını. Sıçtınız kızım siz.''

''Öyle bir şey yaparsa onu öldürürüm! Ayrıca Bora buna izin vermez.''

''Ya sen öyle san, belki grupta paylaşılmasına izin vermez ama görüntüleri alabilir, kızım erkekleri bilirsin. Benimki de bizi çekmiş ve onda videolar var.''

ŞİŞE ÇEVİRMECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin