Hikayedeki Can'ın hoşlandığı kız; Masal, yakın arkadaşım Mürşide'nin -ayrıca bu hesabın diğer kullanıcısı- burada yayımlayıp daha sonradan sildiği 'Feminist' hikayesinin başrolüdür. Sevdiğim bir karakter olduğu için, hikayeme konuk oldu. Hikaye bitmeden Şişe Çevirmece ekibinin karakterlerinden bölümler olacak demiştim. Bu bölümde Can'dan oldu.
Kesin bilgi: Her gün yeni bölüm eklenecektir ve hikaye okul başlamadan bitecektir. Ya da okulların ilk haftasına da kalabilir.
İyi okumalar. Bölüm şarkısı: Taylor Swift- Shake it off. Multide var *.*
{-.-}
Can'dan.
Hayatım boyunca böyle inatçı, dik başlı, huysuz, bencil, erkek düşmanı bir kızı ne gördüm ne tanıdım. Gerçekten beni katil edecekti; Kıskandırdım, olmadı. Zaman geçirmek istedim, yine olmadı. Ne zaman beni ciddiye alacaktı bu umursamaz kız? Cidden bu ilişkide Bartu'nun dediği gibi erkek kimdi? Onun yaptıklarını benim yapmam gerekiyordu.
"Ya bir dur, kızım.'' deyip tekrar peşine takıldım.
''Ne duracağım, şebek? Anlattın ve seni anlamaya çalıştım. Kızlarla olan bağlantını kesemiyorsun. Seni kızla gördüm, diyorum. Böyle bir erkekle değil tanışmak yüzüne bile bakmam!''
Bir of çektim bebek saçları dalgalandı. Beni daha çok uğraştırırsa bir oflayışımla mentos naneli reklamdaki karı gibi donup kalardı. Ya da iğrenç yemek kalıntılarıyla. Onu öyle düşününce kahkaha attım.
''Ya da vazgeçtim, sapık olmasını geçtim deli olan birini asla değerlendirmem.''
''Deli değilim ki..''
''Ya evet, evet değilsin. Sen de azıcık var.'' deyip işaret parmağını şakağına vurup deli işareti yaptı.
''Tamam, kanıtlayayım mı? Ben deli değilim.'' dedim kolunu tutup onu tekrar denize iterken.
''Ah, pardon! Siz de bu genetikti değil mi? Yani erkeklerde, beyniniz kısa devre falan yapı-''
''Bak, Bora ve Lara yarış yapıyor! Hadi biz de yapalım.'' diyerek kestim onu. Çok konuşacağını önceden anlıyordum. Yani deli değilim, arkadaşlar. Deli olan yanımdaki bana su fırlatıp çığlık atmamı sağlayan şarışın kızdır. Kesin bilgi, yayalım.
''Nasılsa seni yeneceğim, ezik. Erkek gururu hasar alınca zor toparlanıyormuş da, öyle duymuştum.''
''Sizinde öyle tatlım.'' dedim gıcık gıcık gülümserken. ''Az önce Lara Bora'ya yenildi ve tişörtle yüzmeye başladı.''
''Onlar sevgili mi?'' diyerek gözlerini Bora'nın sırtına binmiş bağırarak şarkı söyleyen Lara'ya çevirdi.
''Ne tatlılar.'' dedi hemen sonra. ''Feministim ama aşka inanıyorum.'' dedi. Ne alakaysa feminist olup da aşka inanması. O an saçmaladığını var sayarak, elini tuttum.
Ellerimize tuhaf bakışlar atıp çekmeye çalıştığında daha sıkı kavrayıp onu da benimle geri adımlar atmaya zorladım. ''Koşarak denize atlıyoruz.'' dediğimde başını salladı.
''Ama böyle koşamam ki-'' Sözü denize atlayınca kesildi ve birkaç saniye sesini duymayınca suyun altında rahatladım.
Tabii, bu kısa sürmüştü. Su yüzüne çıkınca bağırarak bana bir tokat yapıştırdı. ''Ayağıma bir şey battı senin yüzünden!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİŞE ÇEVİRMECE
Fiksi Remaja4 kız , 4 erkek. Hepsinin ayrı sorunları var ve bir oyunla birlikte birbirlerini tanıma şansı yakalayıp farklı maceralara atılıyorlar. Bir şişe çevirmece oyunu. Maalesef bu bizim oynadığımız şişe çevirmece oyunlarına benzemiyor. Bu daha tehlikeli ve...