-35. Geri dönüş.

1.7K 92 15
                                    

Multimedia: Aylin. Eğlenceli kişiliğini umarım yansıtabilmişimdir. 

İyi okumalar. :D

Aylin'den

Akın bu geceyi atlatmıştı. Dostlarımı kaybetme korkusuyla deli gibi ağladım. Ama yaşıyorlardı ve bu beni biraz olsun toparlamıştı. Lara ve Bora karşı koltukta uyurken yanımdaki Yağmur, beni dürtükledi. ''Telefonun çalıyor.'' dediğinde kaşlarımı çattım. O da bacağındaki titreşimi hissetmiş olmalıydı. Ayağa kalkıp siyah kotumun cebindeki telefonumu çıkardım. Ekranda 'aney' ismini görünce açıp kulağıma götürdüm. 

''Efendim anne?'' dedim tur atarak. Huyumdu, telefonda konuşurken sürekli gezinirdim.

''Eve gelmeyi düşünmüyorsunuz sanırım?'' 

Ofladım. ''Anne arkadaşım neredeyse ölümden döndü, ne diyorsun ya?'' 

''Hangisi? Nasıl olmuş?''

''Akın. Motor kazası. Ama durumu şimdi iyi. Yani bugünü atlattı sayılır, bir aksilik yok.'' 

''Hastanede mi sabahlıyorsun, be kızım.''

''Evet.''

''Salak çocuk. İyiyse, gel hadi.'' 

''Anne ben Laralar'da kalırım bugün.''

''Tamam, hadi kapatıyorum.''

''By, bebek.'' deyip telefonu kapattım. Tekrar cebime sokup Lara ve Bora'ya doğru ilerledim. Lara'nın başı Bora'nın omzuna, Bora'nın başıda omzuna yaslı Lara'nın kafasına yaslanıktı. İkisinin de ağzı açıktı. İstemeden gülüp, ikisini de sarstım. 

''Ne var Lara? Yat uyu.'' dedi Bora. Lara'da ses yoktu. Tekrar dürttüm. ''Hay kızım, şimdi uyanıp ağzını burnunu kıracağım.'' 

Gülüp, bu sefer Lara'yı dürttüm. ''Sapık sapık şeyler için beni uyandırdıysan seni mecazi anlamda-'' Ağzını kapatıp, hastanede küfür etmesini engelledim. 

Özel hayatlarını öğreniyorum. Sinsi gülüş. 

''Uyanın, lan.'' dedim ikisine de vurup. İkisi gözlerini açıp bir dikti, kıpırdamadan feci tırstım. Nasıl bir çift bunlar. Psikopat bunlar. Uzak durun. 

''Ne var? Kendi yatağınızda mı sandınız kendinizi. Mal mal konuşuyorsunuz.'' diye homurdandım. ''Hadi kalkın, Lara sana geliyoruz. Yağmur başımın etini yiyor. Saat beş, hava açılacak birazdan.Gözüme uyku girmedi. Yeterince de durduk. Akın'da iyiymiş. Esin'de siktirip gitmiş. Atarlandım yine.''

Lara kalkıp belini esnetirken kısalıp açılan tişörtten Bora'nın nasıl baktığını yakalayınca, sırıttım. Önce bir yutkunma, göz kaçırma falan. Eski, eski, eski sevgilimde böyleydi. 

Hepsi gözler yarı açık sarsıla sarsıla yürürken The Walking Dead setinde olduğumu sandım bir an. Azıcık uyansınlar diye elimdeki pet şişede kalmış azıcık suyu bunların üzerine serptim. 

Hepsi küfür mırıldanıp, merdivenlerden zar zor indiler. Bora yine biraz ayıktı. Lara ve Yağmur bildiğin ayakta uyuyordu. 

Aklıma gelmesiyle durdum. Ezgi!

''Ezgi nerede acaba?''

''Siz uyurken gitti.'' dedi Yağmur. ''Şu yanındaki kadın, zorla götürdü.''

ŞİŞE ÇEVİRMECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin