-29. Dövüş.

1.9K 112 6
                                    

Multiye bakın derim : D Diğer bölüm bu akşam da gelebilir tamamen okunma sayısı, vote ve yorumlara bağlı. Boş zamanım olursa yazarım ancak olmaya bilir. Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. Kısa da olsa bölüm atmaya çalışacağım.

İyi okumalar

**

Bir kahkaha patlattım. ''Beni özlemiş, düşünebiliyor musun? Ben de inandım.''

''Neden inanmıyorsun şu çocuğa?''

''İnanmak istemiyorum çünkü. O bana 'çirkin' olduğumu ima ettiğinden beri ben ona inanıp, güvenmek istemiyorum.'' dedim lanet cafe'ye girerken. 

Hayır, şimdi yiyiştiğimiz ve ilk öpücüğümü aldığım şezlongda, yaşlı kitap okuyan çifti kıskanmayacağım.  

Bakışlarımı tekrar Yağmur'a yönlendirdiğimde, onun burada çalışan birine görüntüleri sorduğunu anladım. Cilveli cilveli yerinde kıpırdanıp gülümsemesine ve çocuğun hayran bakışlarına bakılırsa bu iş olmuştu. 

Gülümseyerek yanlarına gittim. ''Üzgünüm ama, size kayıtlarımızı veremem.''

Yağmur'un gülümsemesi anında soldu. ''Bize mi veremezsin yoksa, para karşılığında görüntüleri alan birine mi?'' 

Gözlerimi pörtletip Yağmur'a baktım. Para mı sıçıyordum ben, o görüntüleri parayla alacağım? 

''Üzgünüm, güzelim. Kimseye görüntüleri veremiyoruz.'' 

Yağmur kaşlarını çattı. ''Ben senin güzelin falan değilim. Ayrıca cafenizde berbat. Özellikle de milkshakeleri!''

Yağmur'u çekiştirerek cafeden çıkarmaya çalışırken çocuk Yağmur'a sırıtıyordu ve onu daha da deli ediyordu. Baktım Yağmur'u buradan çıkarmak imkansız gibi bir şey ben de kolay yolu tercih ettim. Yağmur'u bırakıp çocuğa ilerledim ve hala sırıtırken suratına bir tane çarptım. Çocuk afallarken Yağmur bana minnet dolu bakışlar yolladı.

Bu beni öyle bir rahatlattı ki sanki Bora'ya vurmuştum! 

''Tek kelime edersen seni şikayet ederiz ve işinden olursun.'' dedim. ''Müşteri olman bana tokat atma hakkını sana vermiyor.'' dediğinde kaşlarımı daha da çattım. ''Zaten erkek arkadaşıma sinirliyim bence sınırlarını zorlama.''

Çocuk gözlerini devirirken cafeden çıktık. ''Acil birini dövmeliyim.'' dediğimde Yağmur, ''Ben de.'' dedi. 

''Sanırım karateye başlamalıyız, ya da daha iyisi bizimkilerle dövüşebiliriz!''

''Evet, harika! Akın ile sen dövüşürsün, Yağmur.'' deyip sinsi sinsi güldüm. ''Ben de Can ile.'' 

''Avucunu yalarsın.'' dedi Yağmur. ''Sanırım Can'ın ağzını burnunu kıracağız.''

Başımla onayladıktan sonra Whatsapp grubundan herkese dövüş yapacağımızı ve stres atacağımızı duyurduk. Tepkiler şöyleydi: 

Akın: İşte bu! Kızlar neredesiniz, hemen geliyorum.

Bartu: Ben kızlarla dövüşmem.

Aylin: Dövüşme değil, eğitme beyler. Hadi ama!

Bora: Ben yokum, kızlara zarar veripte vicdan azabı çekemem. Tabii o kişi Lara ise durumlar değişir. Onun ağzını burnunu kırmak istiyorum. 

ŞİŞE ÇEVİRMECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin