-10. Bartu!?

3.6K 175 17
                                    

Karnım feci halde ağrıdığında her şeyi anlamalıydım, anlamıştım ama neden şimdi? Bora ve Yağmur'un yanında? Bir de Aylin var tabii. Ezgi ile ilgili konuşup duruyordu. Kaçırıldı işte, Bartu gerizekalısı zaten hiçbir şey söylemeyecekti. Bir iz mutlaka varmışmış, yok işte kız kayıp.

Tamam, hastalandığım için acayip derecede sinirliydim. Yoksa buna kızmam ben. Ah, Ezgi, onu cidden özlemiştim. Gece yatarken konuşmuştuk. O zamana geri dönüp bir sürü soru sormak istemiştim birden. Hem duygusal, hem sinirliydim. İkisi bir anda acayip bir ironi oluşturuyordu.

''Lara, iyi misin?'' dedi Aylin Ezgi ile ilgili  konuşmayı bırakarak.

''İyiyim Klima çarptı da.'' dedim saçlarımı tek omzumda toplayarak.

''Tamam. Uyuduğum için mesajını da yeni gördüm sayılır. Kusura bakmayın, son günlerde çok unutkanım ve sürekli uyukluyorum.'' 

''Önemli değil,'' dedi Yağmur. ''Ezgi olayı hepimizi üzdü ama kendimizi toparlamalıyız.'' dediğinde Aylin başıyla onaylayıp derin bir nefes verdi. Bora oturduğumuzdan beri yaptığı gibi cafenin klima kumandasının tuşlarıyla oynuyordu. Sıkılmıştı tabii kızlarla olmaktan, ya da Ezgi'ye üzülüyordu. 

''Bora, iyi misin lan?'' dedi Yağmur koluna vurup.

''Hı?'' dedi aniden sıçrayıp. ''Kafam fazla karışık. Bir an Bartu'ya zorla nereye götürdüğünü söyletebiliriz diye düşünmüştüm.'' 

''Hayatta söylemez o pislik,'' dedi Yağmur. ''Akın? O da bir şeyler biliyordur.'' 

''Belki. Onun bunu umursayacağını düşünmüyorum pek.'' dediğimde Aylin bana hak verircesine başını salladı.

''Çağıralım, gelsinler. Böyle bir yerde bir şey yapamazlar.'' dedi Yağmur.

''Zaten yapamazlar,'' dedi Bora hemen gözlerini kumandadan bana çevirdi, iki kişiyle başa çıkacağını pek sanmıyordum, ama ona yardım edebiliriz. Ben erkek dövmüş kızım yani. Sonucunda benim boynum morardı çocuksa kanayan bir baş ve vücudundaki çırmıklarla sağ kurtuldu. Bir de çocuğu olmayabilir. 

''Arıyorum, beş dakikaya gelirler,'' dediğinde Yağmur,

''İyi insan lafın üstüne gelirmiş, gerçi iyide sayılmaz ama-'' Aylin'in sözünü kestim.

''O şahıs Bartu olunca onun  çomaklı versiyonunu kullanıyoruz.'' 

Bora dişlerini birbirine geçirdi. ''Ben çoktan çağırdım,''

Kasıla kasıla yürüyerek yanımıza geldi. Boş sandalye çekip otururken önümdeki saçı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Oturup parmaklarını birbirine kenetledi. 

''Ne vardı? Çağırdınız geldim.'' dedi dudaklarını yalayarak.

''Bok vardı,'' dedi Bora. Ona istemsizce güldüğümde Yağmur'un çatık kaşlarıyla ciddileştim. 

Bartu ağır hareketlerle gözlerini devirdi. ''İşim var,''

''Ezgi hakkında,'' dedi Yağmur, Bartu'nun sinirden çenesindeki kas seğirdi.

''Hiçbir şey söylemeyeceğim.''

''Söyleyeceksin,'' dedi Bora kafasını sallayarak. 

ŞİŞE ÇEVİRMECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin