• 22. BÖLÜM ALINTI •

8.6K 455 250
                                    



Bölümden önce ufak bir alıntı vereyim dedim size, tatlı niyetine 🐣 Büyük ihtimalle ciğer deşen 22. bölümümüz önümüzdeki hafta gelecek, Instagram hikayelerinde bilgilendirme yaparım. Sevildiniz <33

22. Bölüm'den...

Acı çekiyordu, acı çekiyordum. Birbirimizi deli gibi seviyor, birbirimize deli gibi hırs duyuyorduk.

"Sevdim... Ben seni sadece kalbinin kaldıramayacağı kadar çok sevdim iz bırakan." dediği an gözlerinin mavisinde biriken yaşlar iki yanından yanaklarına doğru kalbime çizik atar gibi süratle indi.

"İz bırakan falan deme bana!" diye bağırdım bir kez daha. "İz bırakan değil, izi bile kalmayanım artık ben bu dünyada... En azından artık senin nazarında."

Kamer bunu asla onaylamıyormuş gibi başını iki yanına doğru salladı. "Sen bu dünyada bana en büyük izi bırakan kadınsın." Parmakları duyduğu hasreti dindirmek ister gibi tuttuğu bileklerimin üzerinde gezindi. Tenimi öyle nahif, öyle büyük bir hasretle okşadı ki artık içimde ağlamak için bile derman bulamadığımı fark ettim.

Canım yanıyordu, içim acıyordu, ben Güney'i hâlâ çok seviyordum. Ben bu adamı uğruna sorgusuz sualsiz canımı verecek kadar deli seviyordum. "Sen benim kalbimin içi, gözlerimin feri, dizlerimdeki dermanımsın Hazel. Ne olursa olsun, sana ne kadar kırgın sana ne kadar dargın, sana ne kadar kızgın olursam olayım sen hâlâ benim canımdan bir parçasın..."

Son.

Kamer sürümmm sürüm sürünsün diyenler el kaldırsın da bilelim ✋🏻

Ama yazııık diyenler 🥹

Instagram: 'asimavera'

KARANLIK OKYANUS IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin