0- V for (PROLOGUE)

20.8K 1.3K 2.2K
                                    

Kitabın Fanfic trailer (kendim hazırladım, bu videodan ulaşabilirsiniz)


PROLOGUE 

(GİRİŞ BÖLÜMÜ)

Dikkat! Bu kitapta saf ve iyi kalplilikle kafasını bozan bir başrol kız veya kötü çocuk olmakta ısrarcı olan bir başrol erkek karakter bulunmamaktır. Karakterler yeteri kadar  zeki değil ancak oldukça duygusallardır. İnsan olmanın getirilerinden biri olarak...

UYARI! 16 YAŞINDAN KÜÇÜKLERİN OKUMASI TAVSİYE EDİLMEMEKTEDİR. EĞER YAŞINIZ 16 DEĞİLSE BU KİTABI TERK EDİNİZ.

. . . 

Bu KTH FANFIC myboykth tarafından yazılmıştır.

. . .

BAŞLAMA TARİHİ ATMAYINI İÇERİ ALMIYOZ



"Duydun mu? Şu Jungkook yine kız değiştirmiş."

Yangmin sanki ismini zikrettiği Jungkook'a sırıl sıklam aşık değilmiş gibi diğer arkadaşları önünde umursamaz kız rolüne bürünürken gözlerimi devirmekle yetindim, resmen kızlardan laf koparmak için bin takla atıyordu.

Youra da benim gibi gözlerini devirdiğinde hafifçe gülüştük bu duruma, Yangmin'in Jungkook'dan hoşlandığını sadece ikimiz biliyorduk sanki.

"Duymaz olur muyum? Okulun sitesine bile yazmışlar, zaten oradan gördüm ben."

Bunu söyleyen Taera'ya döndüğümde sınıfın kokoş kız modundan çıkıp dedikodu moduna girdiğini gözlerindeki parıltıdan anlamıştım.

"Bu konular beni pek sarmıyor, kafeteryaya gidelim mi Youra?"

Dediğimde Yangmin kaşlarını çatmıştı fakat elimden bir şey gelmiyordu. Youra Jungkook ile yakın arkadaş olduğundan zaten yeteri kadar Jungkook ismini duyuyordum, bir de bu ismi diğer kızların ağzından duymaya devam edersem kusma raddesine ulaşacaktım hiç şüphesiz.

Çantamı omzuma taktıktan sonra kafeteryanın iç kısmına girip iki bardak sıcak kahveyi kucaklayıp dış masalara geçtik.

"Bizim Yangmin'i ne yapacağız böyle? Kafayı yiyecek yakında."

Youra bıkkınlıkla konuştuğunda başımla onayladım, çocukla gidip konuşsa neyse diyecektim fakat kendi içinde yaşayıp bizi de bu planotik aşkın içine sürüklüyordu.

"Senin ondan bir farkın varmış gibi konuşma Youra."

Dediğimde yaptığım imayı fark edip koluma vurmuştu.

"Seni de göreceğiz aşık olduğunda, o zaman bu laflarını sana yalatacağım Mirae."

Dediğinde gözlerimi devirdim.

"Bu kampüste aşık olacağım tek kişi şu içerideki barista, duydun mu beni?"

Dediğimde Youra inanmaz bakışlarını yollamayı ihmal etmeden konuşmaya başladı.

"Etrafına baksana, yüzlerce erkek var. Elbette ki birine aşık olacaksın, bu kaçınılmaz."

Dediğinde gözlerimi ikinci kez devirdim.

"Ne demek kaçınılmaz? İstemezsen aşık olmazsın, olur biter."

Dedikten sonra sıcak kahvemden koca bir yudum aldım.

"No, no. Sen çok yanlış anlamışsın olayı Mirae. Aşktan kaçamazsın, ateş ile barut yan yana durur mu hiç? İlla ki birine aşık olacaksın."

Dediğinde çenemle etrafımdaki masaları gösterdim.

"Bu heriflerden birine aşık olacağımı mı düşünüyorsun, eğer öyle düşünüyorsan çok büyük yanıldığını sana söylemek isterim Youra arkadaşım."

Dediğimde Youra kahve bardağını eline alıp etrafını gösterdi.

"Baksana etrafına, o kadar çok insan var ki istemesen bile birisi ya seni sevecek ya da sen seveceksin. Bu evrenin kanunu."

Dediğinde etrafıma bakınmaya başladım, bazıları arkadaşlarıyla şakalaşırken bazıları ders çalışıyordu. Bilgisayarını çıkarıp notlarını temize çekenler de vardı, telefondan oyun oynayanlar da.

Fakat gözlerim sadece tek bir kişide takılı kalmıştı, elinde tuttuğu kalemi özenle kağıda sürdükten sonra hafifçe başını kaldırıp gözlerini gözlerime çeviren bedende...

Göz göze geldiğim anda hafifçe şaşırdı ve gözlerini kaçırdı, elinde tuttuğu kağıdı katlayarak paltosunun cebine sıkıştırdıktan sonra kahvesini eline alıp giderken şaşkınlığımı üzerimden atamamıştım.

Beni mi çiziyordu o?

Youra dikkatimin yoğunlaştığı bölgeye çevirdi başını, hafifçe bana döndüğünde sorgularcasına konuştu.

"Jungkook'un arkadaşı değil miydi o? Taehyung'tu. O'ydu, değil mi?"

Merakla gözlerime bakan Youra zerre umurumda değildi, dakikalarca zihnimi bulandıran kişi Kim Taehyung'dan başkası değildi.

Neyse ki kafama çok da takmamıştım, akşam olduğunda unutmuştum bile.

Fakat aynı şeyi Taehyung için söyleyemezdim.

.

.

.


Sadece prolog kısmını koyuyorum, spoi riskinin yüksek olduğu ficlerden biri de vfm olduğu için satır arası yorumlarının kaybolması için 1 ve 2. bölümleri tek bir bölümde paylaşacak 1-2. bölüm, 3-4. bölüm, 5-6. bölüm şeklinde yayınlayacağım. Satır arası yorumlarını çok seviyorum fakat OMT'de çoğu kişi satır arasına girince spoi yedi. Bunun tekrarlanmasındansa sevdiğim şeylerden birini feda edebilirim diye düşündüm. Hayal kırıklığınızı görüp okuma şevkinizin kırılmasını istemiyorum.

Lütfen ikinci defa okuyanlar da spoi niteliğindeki yorumlarını atmasın, teori yazacaksanız bile şifreli biçimde yazın da yeni okuyanlar anlamasın olm ağlayasım geliyor spoi görünce

Bu ficde de spoi yazanları engelleyeceğim. Bu bir uyarı değildir tehdittir. Hadi eyv


-myboykth

V FOR MOONRISE • Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin