İkinci bölüme hoş geldiniz, okuduğunuz saatini yazınız. (Genelde saat kaçta giriyorsunuz onu saptamaya çalışıyorum çaktırmayın)
1.BÖLÜM'ÜN SONUNDA NELER OLDU?
(Neden haber sunuyormuş gibi hissediyorum, bu his peşimi bırakır mısın ciddi şeyler yazıyorum sdlasdka)
Şaşkınca siteye bakarken koca bir siktir çektim.
Siktir, siktir ve yine siktir.
Yorumları okumaya devam edince Jungkook'un da yorum yaptığını fark ettim.
+ @jeonkook Peki bundan şeyin haberi var mı, BENİM?!
(+2.241 beğeni)Telefon ekranında daha da aşağılara inerek Jungkook ile olan aşk hikayelerimin teorilerini okurken sessizce Jungkook'un repliğini tekrarlamıştım.
Peki bundan şeyin haberi var mıydı, benim?!
2. BÖLÜM (hunting)
-avcı-
Parmaklarım ekranda gezindikçe çıldırmamak için kendimi zor tutuyordum, nasıl olur da böyle bir şey olabilirdi?
Sakin ol Mirae, kafanı çalıştır.
Sen aptal birisi değilsin, öfkeyle bu saçma siteye yazdığın tek bir kelime bile senin öteki tarafa gidiş biletin olabilir.
Sakin olmalıydım, hem kendi iyiliğim hem de diğer insanların iyiliği için...
Üzerimdeki ceketi çıkardıktan sonra bilgisayarın önüne geçmiştim, telefonumu bilgisayarıma taktıktan sonra iki monitörlü bilgisayarın bir ekranına telefonumdakileri aktardım, okulun sitesine girdiğimde tarayıcılarımı çalıştırdım ve diğer ekrana geçtim.
Önce bu saçma gönderiyi göndereni bulmam gerekiyordu.
Çünkü bulaşılmaması gereken birine bulaşmışlardı.
Öyle çabuk pes eden biri değildim.
Belki de güçlü görünmeye çalışan en ezik insanoğlu sensin, demişti iç sesim. İç sesime kulak aslamadan parmaklarımı tuşlar üzerinde gezdirdim. Çok geçmeden gönderiyi paylaşan sunucunun bulunduğu adres harita üzerinde gözükmüştü, merakla incelediğimde bu koordinatların okulun erkek yurduna ait olduğunu fark ettim.
Bir dakika, bu aptal kız dedikodu sitesine erkekler de müdahile ediyordu? Tanrı aşkına insanların başka işleri yok muydu?
Yurdun bilgisayar odasında paylaşıldıysa onu bulmam zamanımı alabilirdi, her kimse işini bilen biriydi.
Bilgisayar sandalyesinde geriye doğru yaslandım, o kişiyi bulup bunu yaptığına pişman edecektim fakat ondan önce bu dedikoduyu yayan sıçanların yola açtığı ve berbat olan imajımı nasıl düzelteceğim sorunu duruyordu.
Ha, bir de Jeon Jungkook vardı.
Lanet edilesi, aptal flash belliğini kaybetmeseydi bunların hiçbiri olmayacaktı, önce onu bulup öldürmem gerekiyordu.
Bilgisayarımı kapatıp yatağa gelişi güzel yattım, başımı ağrıtacak türlü türlü olaylarımın çıkması beni çileden çıkarıyordu. Rahat bir kafa yapısına düşünce ağına sahip değildim, hiçbir problemimim yokken bile kendime sorunlar çıkaran yaralı bir ruha sahipken yaşadığım hayat beni daha da zor duruma sokuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
Fiksi PenggemarYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.