#myboybtskalbimeiyigelmiyorkth
26.BÖLÜM SONU
"Mirae?"
Tuvalet kağıdı bitmiş olamazdı, koca bir pakedi yeni almıştım.
"Hm?"
Beklentiyle yüzüne baktığımda oyuncu bir tavırla gülümsedi.
"Ben daha uzunum."
Duyduğum şeyle hem utanç duymuş hem de irite olmanın hissiyle elimdeki adaptörü Taehyung'a fırlatmıştım.
İyi haber: adaptöre bir şey olmamıştı.
Kötü haber: Taehyung'un sağ kaşının biraz üstüne hello kitty desenli yara bandı yapıştırmak zorunda kalmıştım çünkü ilk yardım çantası alt kattaydı.
27(friend)
-arkadaş-
"Ah, yandım! Çok sıcakmış!"
Hafifçe güldükten sonra bilmiş bir tavırla elinde tuttuğu kahve bardağını aldım.
"Beleşçilik yaparsan Tanrı seni böyle cezalandırır Jimin."
Jimin 'hıhı kesin öyledir' bakışını attıktan masadaki peçeteyle dudaklarını sildi.
"Youra nerede? En son sizin evde gördüm onu."
Bardaktan koca bir yudum aldıktan sonra Jimin'e döndüm.
"Onun dersi öğlene, gelir herhalde."
Jimin şok olmuş ifadesiyle bana ve elimdeki kahveye baktı.
"Nasıl içebiliyorsun? Dilinin erimiş olması gerekiyor, woah! Belki de ben içmeyeyim diye hepsini bitirmeye çalışıyorsundur-"
"Ben senin gibi bebek değilim, içebiliyorum Bay Jimin."
Jimin gözlerini devirdi.
"Çok bilmiş."
Hafifçe güldükten sonra kolumdaki saate bakmıştım.
"Dersiniz saat kaça?"
Jimin telefonundan saate baktıktan sonra elini kaldırdı. Beş parmağını da havaya kaldırmıştı.
"5 dakikaya."
Bu sözüyle gözlerimi kampüste gezdirdim, Taehyung henüz gelmemişti. Saat 6'da günaydın mesajı yazdıktan sonra uyumadıysa çoktan gelmiş olması gerekiyordu.
Gözlerimin etrafta gezindiğini fark eden Jimin kıkırdamaya başlamıştı.
"Taehyung'un yolunu mu gözlüyorsun?"
Çaktırmamak için gözümü her yere değdirerek bakmaya başlamıştım bu sefer.
"Ne alakası var, etrafı inceliyordum ben."
Jimin inkar etmeme kulak asmadan merakımı gidermişti.
"Taehyung sabahki derslere girmeyecek, öğleden sonra gelecek."
"Sebep?"
"Ohoo! Onu da git sevgiline sor, ben nereden bileyim. Dün konuşurken sabahtan halletmesi gereken bir işi olduğunu söylemişti. Öğleden sonra da bizim dans şeysi var, Hoseok hyung geçen sefer sinir krizi geçirmişti Namjoon'la Taehyung yüzünden. Hadi Taehyung neyse de Namjoon hyung cidden kalas gibi duruyor-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.