Yirmi üçüncü bölüme hoş geldiniz, bu bölüm bol konuşmalı bol feelsli bol soft bir bölüm olmaktadır. Aksiyonu bir sonraki bölümlere saklıyorum, alıştıra alıştara...
#myboysiteysıtronkomrkth
22.BÖLÜM SONU
"Mirae."
Dedi başını hafifçe eğerek, beklentiyle yüzüne baktığım sırada yüzünü ağırca kaldırmıştı, gözlerimiz temastaydı.
"Evet?"
Dedim istekle.
Taehyung ise derin bir nefes almıştı.
"Biliyorsun, değil mi?"
Dediğinde kaşlarımı çatarak yüzüne bakmıştım, o sırada Taehyung bileğimi serbest bırakmıştı.
"Neyi biliyorum, anlamadım?"
Dediğimde Taehyung tam da gözlerimin içine baktı.
"Seni sevdiğimi."
23(magic)
-büyü-
Duyduğun sözlerin anlamları zihnimde birer birer belirirken hafifçe gülümsemiştim içgüdüsel olarak, gözlerimin içindeki yıldızların parladığına emindim.
"Sen, az önce ne dedin?"
Dedim, duyduklarıma inanmıyor gibi bir halim vardı. Taehyung ise yaptığı itirafın hemen ardından ciddiyetini yitirmişti, başını eğmiş bir şekilde hafif kızaran yanaklarını saklama gereksimi duymuştu.
"Neyse, boşver."
Dedikten hemen sonra arkasını dönmeye yeltendiği anda kolundan yakalamıştım iki elimle, gülümseyen yüzümle çekingen gözlerine baktım.
"Kaçamazsın."
Dediğimde Taehyung bir ellerimin arasındaki koluna, bir de bana bakıyordu. İfademi fark eder etmez üzerinde gezinen rahatsız edici duysuları anında kovmuş, eski enerjik ifadesiyle bakmaya başlamıştı.
Ona fırsat vermeden konuşmaya başladığımda kolunu bırakmıştım.
"Kızmamı bekliyordun, değil mi?"
Dediğimde Taehyung hafifçe güldü ve başını eğdi, daha sonrasında kafasını sallamaya başladı.
"Eh, biraz."
Sözünü bitirmesine fırsat vermeden atılmıştım.
"Deneyelim."
Taehyung eğik olan başını kaldırdı heyecanla. Gözlerinin içi gülüyordu, aniden ellerimi tuttuğunda şaşkınca gözlerine bakmaya başlamıştım.
"Sen de mi benden hoşlanıyorsun? Tanrım... Son 2 haftadır nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum, çişimi uzun süre tuttuktan sonra işemiş gibi hissediyorum."
Dediğinde kaşlarımı çatıp dudaklarımı bükmüştüm.
"İğrençsin, diyecek başka bir şey bulamadın mı?"
Dediğimde Taehyung kocaman gülmüştü, utançla elini ensesine götürüp ense kökündeki saçlarını parmakları arasına aldıktan sonra konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
أدب الهواةYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.