Sekizinci bölüme hoş geldiniz, müessesemimizin özel ikramı olan eleştiri köşesini bölüm sonunda okumayı unutmayın.
7.BÖLÜM SONU
Bu da neyin nesiydi şimdi?
Korkuyla hesabıma girdiğimde bankadaki paramın tuzla buz olduğunu gördüm, yaşadığım hayal kırıklığı ile telefon elimden düşmüştü bile.
Siktir.
Hayır,hayır. Koca bir siktir, hem de en alasından...
8(CONFUSED)
-şaşkın-
"Bu okul da gittikçe çekilmez olmaya başladı, önce kargalar şimdi de siyah miyah adamlar... Neler oluyor Tanrı aşkına?"
Diyen Youra'ya tüm asabi yanımı aktararak çemkirdim âdeta.
"Tanrılar, diyecektin herhalde. Budistsin sen Youra, oldu olacak Yüce İsa da de istersen?"
Dediğimde konu açmaya çalışan çaresiz Youra'nın Jimin'e kaçamak bakışlar atarak can çekişini izledim kısa süreli zaman diliminde. Yaptığım patavatsızlıktan utanarak başımı arkaya attıktan hemen sonra Jimin'in vereceği tepkiyi ölçmek adına bakındım.
Jimin'e bakmayı hedefleyen gözlerim elbette ki hedefini şaşırarak bir başka beden üzerine yoğunlaşmıştı.
O'nun burada ne işi vardı Tanrı aşkına?
Şu son günlerde yaşanan hack yüzünden yeteri kadar asabi değişmişim gibi bir de Jimin efendinin peşine takılan Taehyung belası ile uğraşıyordum.
"Oh, hanımlar isterseniz bu kızışan ortamı soğuk bir içecek ile yatıştıralım?"
Jimin'in ortaya attığı teklifle morali kısa süreli düzelen Youra faktörü ile mecburi bir şekilde kabul etmiştim. Yakınlardaki bir mekana girdiğimizde Jimin ve Youra karşılıklı oturmuşlardı. Jimin'e daha yakın durduğumdan dolayı hemen Jimin'in yanındaki sandalyeye oturmuştum. Boğazını temizleyen Youra ile omuzlarımı düşürmüş, baygın bakışlarımı ona belli etmeden absorbe etmiştim.
Ben Kang Mirae'dim, sıkıldığım ortamda gözlerimi devirmeden ve dudaklarımı kemirmeden duramazdım.
Çünkü ben lanet olası bir aptaldım.
Kendini bilmen ne de güzel bir hareket, diyen iç sesimi boğma isteği ile gözlerimi ölümcül bakışları altında ezildiğim Youra'ya çevirdim.
Beni Jimin'den kıskanacak hali yoktu, öyle değil mi?
Elbetteki vardı! O Youra'ydı.
"Ee, görüşmeyeli nasılsın Mirae hanım? Sesin soluğun çıkmıyor son günlerde."
Diyen Jimin'e kötü bakışlarımı attıktan sonra bu sahte samimiyeti yüzünden yüzümü buruşturdum. Seokjin ile evimize geldiklerinde pis donlarını etrafa atıp sarhoş olduktan hemen sonra salonun her yerine kusan bu herifi gözümde zerre kadar saygıyı hak edecek biri olmadığının farkında değildi fakat ben farkındaydım.
Hoseok ile Seokjin yakın arkadaş olduğundan onların kardeşleri olan Jimin ile benim de yakın arkadaş olmam gerekiyordu, bu nedenle yeni tanışmışız gibi saçma sapan sorular sorması aklıma sadece tek bir cevabı doğuruyordu.
Bunları Taehyung için yapıyordu.
İyi de neden?
Jungkook uzaklaştırma aldığından okulda yoktu, peki ya bu kuyruk efendi neden peşimi bırakmıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.