"Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. "
BAŞLAMA TARİHİ: ?.?.202?
BİTİŞ TARİHİ: (?)
myboykth tarafından yazılmıştır.
Kitabın karakterleri
Ana kadın karakter: Jung Mirae
Ana erkek karakter: Kim Taehyung
Yardımcı erkek karakter listesi:
Park Jimin
Jeon Jungkook
Jung Hoseok
Min Yoongi
Yardımcı kadın karakterler:
Gong Youra
Cha Yangmin
Lee Chaerin
Tür:
Psikolojik-Polisiye-Romantizm
Bölüm sayısı:
30
Okuyucu yaş sınırlaması:
+16
Küçük bir bilgilendirme yapmak istiyorum, kitaptaki baş kadın karakter defalarca intihar eden birisi. Son girişiminden sonra vazgeçmiş olsa da hiçbir zaman yaşamayı kabullenememiş bir karakter. Öte yandan Taehyung'un da ondan kalır bir yanı yok, sadece o Mirae'den(baş karakter) daha duygusal ve bunu yaşantısına yansıtıyor.
(Mirae= kadın baş karakter)
(Taehyung= erkek baş karakter)Kitap 'inteyhar edin gızlar yaşamah bok gibiğ' konseptli değil elbetteki, hatta tam aksine ne kadar acı dolu bir hayat yaşarsanız yaşayın ayakta kalmanın bir yolunu bulmanın mümkün olduğunu aşılamayı hedefliyorum. Yine de mesuliyet almak istemem, insanları kötü anlamda etkilemek isteyeceğim son şey.
O yüzden bacılar...
Çoğunluk olarak 18 yaşından altındakilere hitap ettiğimden dolayı uyarmak istedim, aslında asıl onların okuması gerekiyor ama işte insan emin olamıyor. Ergenlik hayatın en garip dönemi, bazen her şeyden bıkabiliyor insan. Yaşadığı basit bir zorluk hayatının en çetrefelli olayıymış gibi gözünde büyütüp ölmeyi bile düşünebiliyor insan. Bunu bildiğim için uyarıyorum sizi, emin olun tek derdimiz insanların bizi sevmesi ya da hoşlandığım çocuğun bana gülmesi değil. Tek derdiniz bu olmasın bacılar (erkek yoktur diye öyle diyorum varsa da affet reis)
Uzun lafın kısası; 16 yaşından güccükleri pistten alalım, ben olgunum, aklım başında ve aptal bir ergen gibi günde yirmi beş kez ölmeyi düşünmüyorum diyorsanız okumaya devam edin.
Sonunu görüp öğrenmeye tenezzül edilmeyen bir filmde başrolü oynamak sizce de dünyanın en büyük aptallığı değil mi?
Yaşamak güzeldir. Acıları olsa da her şeye değerdir.
Love Yourself bacılar.
Saygılar, bendiniz şerefsiz myboykth
[Kitabın atılmaya başlayacağı tarih belli değil bu nedenle beklemede kalın]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
Fiksi PenggemarYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.