On birinci bölüme hoj geldiniz. Yb atmayı unutmuşum saate bakınca fark ettim saatlerdir dizi izliyordum ve teslim etmem gereken ödevler vardı, kusura bakmayın yani unutmuşum dldnödmdmd Bu aralar keyifler sıfır. Bol bol komik yorum atın da keyiflenem. (Şimdi buna da prim diyenler olur, he aq yorum dileniyorum he)
#myboybelalımodumdayımyaklaşmayınkth
10. BÖLÜM SONU
Uyku probleminden muzdarip biriydim ki hâlâ öyleydim. Hayatımdan eksilen bedenlerle Hoseok'a tutunmuştum, o benim hayatımı kurtarmıştı ben de ona hayatımı adamıştım. Geceleri yaşadığım duygu karmaşasından mıdır bilinmez, yalnız kalamıyordum. İlla ki biri yanımda olmalıydı, bugünkü gibi.
Bugün diğerlerinden farklı olarak hiçbir şey olmamasına rağmen her zaman duyduğum o sesleri ilk defa duyuyor gibiydim.
Kalp atış sesi ilk defa uykumu getirmeye yeten ninni görevini üstlenmişti.
Ben dakikalar sonra uykuya dalarken, ertesi gün fark edecektim acı gerçeği.
Çünkü yanımda yatan kişi ağabeyim Hoseok değildi.
11(FUNERAL)
-cenaze-
"Şu halinize bak, gören de sevgili zanneder! "
Yumuşak sesin kime ait olduğunu algılamak istemiyor gibiydim, sadece biraz daha uyumak istiyordum, biraz daha...
"Bir de bana uykucu diyorsunuz, elemanımız kızın odasına girmiş bir de utanmadan kıza oyuncak ayı gibi sarılmış, kusacağım. Kalk lan yataktan, şişt alo kime diyorum-"
"Hyung sen uykucu değilsin, uyuşuksun. Senin gibi günde 3-4 saat uyusam kafayı yerdim. "
Hafif bir öksürük...
"Konumuz bu mu sence Jimin? Şu gerizekalıyı kaldır da kızı işkillendirmeden alalım façasını aşağıda, Hoseok gelirse boku yeriz. "
Hafifçe onaylamak için kullanan garip sesler eşliğinde aşina olup iliklerime kadar hissettiğim sıcaklıktan ayrılmıştım, birkaç mırıltı kulağıma ulaştığında homurdanarak gözlerimi araladım.
"Biraz daha... "
Dedikten sonra yanımdaki bedene sarıldım, yumuşak eller kolumu çekiştirdikten sonra konuşmaya başladı.
"Tamam, sen uyu Mirae. Beş dakika sonra seni kaldıracağım, tamam mı? Sen uyu şimdi. "
Hafifçe mırıldandım, daha sonrasında yatakta sırt üstü pozisyona geçip yatmaya başladım. Uykum bir kez bölündüğünden başımı hafifçe kaldırdım ve yatakta oturur pozisyona geçip birkaç dakikamı hayatı sorgulamak için ayırdım, yataktan kalktıktan sonra doğru banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra paytak adımlarla alt kata geçmiştim.
Salondaki uzun koltukta Taehyung ve Jungkook yatıyordu, birinin başını koyduğu kısma diğeri ayaklarını koymuştu. Jungkook sürekli başını sağa sola çevirip duruyordu, Taehyung ise Jungkook'un bacaklarına sarılmıştı.
Ne manyakça yatma şekliydi bu? Hafifçe güldükten sonra yerde yatan Namjoon ve Hoseok'a çevirdim başımı. O sırada mutfaktan elindeki kahve kupasıyla çıkan Seokjin gülerek yerdeki ikiliyi gösterip hayıflandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanficYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.