3 -V for (WHO R U)

9.3K 933 1.1K
                                    

Üçüncü bölüme hoş geldiniz, besmelesiz girmeyiniz pliz. (Müslüman değilseniz dini ritüelinizi yerinize getiriniz, burası kutsal topraklar olmasa da değerli yani asdklasj)

Fic trailer;


2. BÖLÜM'ÜN SONU

"Sen neden korkuyorsun, onlar korksun. Şimdi kapatıyorum, ava çıkmam gerekiyor."

Dediğimde Hoseok merakla sormuştu.

"Ne avı?"

Görüş alanıma giren avım ile sırıttım, o ise her şeyden habersiz kafeteryaya ilerlemeye devam etmişti. Bedenimi ele geçiren siniri dizginleyip bacaklarımı hareketlendirdim ve tam da önünü keserek telefonun diğer hattındaki Hoseok'a cevap verdim. O sırada karşında dikilen beden kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

"Flamingo avı."

3.BÖLÜM (WHO R U)

-sen kimsin-


"Önümden çekilecek misin Mirae?"

Telefonumu arka cebime koyduktan sonra kollarımı birbirine bağlayıp karşımdaki bedeni süzdüm.

"Gerçekten de bunu mu soruyorsun bana? Sorman gereken başka şeyler yok mu?"

Dediğimde saçlarını geriye attı küstahça, bildiklerimden habersizdir, gereksiz özgüvenin kaynağı da buydu. Cahiliyet her zaman olması gerekenden daha fazla özgüven aşılıyordu fani bedenlere, bilmediği tek şey bu aşırı dozda olan özgüvenin benliğine zarar verdiğiydi.

"Ne oldu? Bana yaptığın hainlikleri mi anlatmak istiyorsun? Ya da Jungkook ile ne kadar güzel ve ateşli vakitler geçirdiğini-"

"Yangmin, sınırlarını aşıyorsun. Ayrıca öyle bir şey olamayacağını benden iyi bildiğinin farkındasın."

Dediğimde Yangmin sinirle gülümsedi.

"Sınırları olmayan birisinin bana bu sözleri söylemesi mide bulandırıcı, senden tiksiniyorum Mirae."

Dediğinde gözlerimi devirdim, üzerimdeki deri ceketin yakalarını tutarak savurdum bıkkınlıkla, gözlerimi sıkıntıyla etrafta gezdirirken Jungkook ve tayfasının bulunduğumuz alana yaklaştığını fark ettim, telaşla Yangmin'in koluna girip ters istikamet ilerlemeye başladığımda Yangmin öfkeyle bağırdı şaşkınlığına yenik düşerek.

"Kolumu bırakır mısın Mirae?"

"Sessiz olmazsan seni hemen burada öldürürüm Yangmin, o sesini kes."

Kendime hakim olamayıp öfkemi açığa çıkardığımda  Yangmin, yüzüme garip bir ifadeyle bakmaya başladı, daha sonrasında arkasına döndüğünde bize yaklaşan bedenleri görmüş olacak ki kolunu hışımla çekti.

"O geliyor diye böyle yapıyorsun, değil mi? Sen ne kadar kötü bir arkadaşsın ya!"

Dedikten sonra hışımla kaldırdığı sol elini omzuma savurdu, ani temasla geriye itilen omzumla birkilte  birkaç saniye olayın etkisinden çıkmayı beklerken arkamı kollamayı ihmal etmiyordum.

V FOR MOONRISE • Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin