Bölüme hoş geldiniz, myboykth karnı ağrırken yazdı. Beğenmeseniz bile beğeniyor taklidi yapmalısınız dldmldmdmdm
#myboyasikth
23.BÖLÜM SONU
Bacaklarını V şeklinde iki yana açmasını sağladıktan sonra bacaklarının arasına minderimi koyduktan sonra sırtımı göğsüne yaslayacak biçimde yerleştim.
Taehyung kollarını belime koyduktan sonra rahatça başını omzuma koymuştu, ben de yayvan bir şekilde rahatça oturabiliyordum. Yerdeki kitabı elime aldıktan sonra gözlerini benden ayırmayan bedene döndüm.
"Daha fazla bakarsan bana karşı büyülendiğini düşünmeye başlayacağım Kim Taehyung."
Diyerek dalga geçtikten sonra kaldığım sayfayı açıp Taehyung'a yaslandım, o da başını omzuma koyduktan sonra kollarını belimden geçirerek karnımın üzerinde kenetledi.
"Sanırım az önce büyülendim."
24(a thing)
-bir şey-
Hafifçe öksürdükten sonra ellerimin arasındaki kitaba dönmüştüm, utangaç ve çekimser bakışlarım ara sıra arkamdaki bedeni yoklarcasına dikizlese de bu durumdan kurtulmak adına bedenimi bedeninden ayırmıştım.
Ayağa kalktığımda ayakkabılarımı giymek için eğildiğin sırada Taehyung ile göz göze gelmiştim.
"Utandın mı?"
Hafifçe gülümsemesi daha çok utanmama neden olurken asabi bir şekilde geçiştirmeye çalışmıştım.
"Ne alakası var?"
Taehyung da kazağını düzeltip ayağa kalkmıştı.
"Sen bilirsin."
Elbetteki ben bilecektim, demiştim içimden. Başımı sağa sola salladıktan sonra kafamdaki düşünce sisinin etkisinden bir nebze de olsa kurtulup montumu asılı olduğu askıdan çıkarıp giyebilmiştim.
Küçük odadan çıktığın anda fark ettiğim ilk şey yanaklarımın cayır cayır yandığıydı. Soğuk hava yanaklarımı yalayıp geçtiği her saniye buzdan oklar saplanıyordu sanki.
Taehyung da odadan çıktıktan sonra perçemlerinin altından bana baktı.
"Bir şeyleri ispatlamaya çalışır gibi duruyorsun."
Dediğinde yüzündeki küçük gülümseme her geçen saniyede daha da büyümüştü. Ben ise kaşlarımı hafifçe çatmıştım, ne ile ilgili konuştuğu hakkında zerre bilgim yoktu. Komik olan kısım ise fikrimin ya da bir tahminimin de olmamasıydı.
"Anlamadım?"
Dediğimde Taehyung çekinmeden iki elini yanaklarıma kadar çıkarıp yüzümü avuçları arasında almıştı. Yüzünü yüzüme yaklaştırdıktan sonra burnumu hafifçe burnuma sürtmüştü.
Şok olmuş gözlerle yüzüne baktığımda başkalarının bizi görmesi gibi seçeneklerin zihninden geçirmediğini algıladım fakat ne yazık ki ben o seçenekleri de el altında tutan biriydim.
"Ne yapıyorsun Taehyung, birisi görecek!"
Diyerek ellerini yüzümden ayırmaya çalışmıştım, Taehyung ise sözlerimin doğruluk payını göz ardı etmeksizin tepkime paralel olarak hemen ellerini çekmişti. Kimsenin dikkatini çekmek gibi bir niyetimin olmadığından hızlıca merdivenlere yöneldim, merdivenlerden birer birer inmeye devam ettiğim sırada taehyung arkamdan konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.