18- V for (HOT)

6.3K 733 660
                                    

On sekizinci bölüme hoş geldiniz, bu bölüm bir miktar feels içerir. Benden beklenmeyen şeyler yazdığımdan ötürü arkadaşlarım 'oha' tepkisini vermişti. Bakalım siz napçaksınız. Omt çok karışıktı, duygular arka plandaydı ama burda ön planda olmak ZORUNDA olan şey  duygular. O yüzden... Okumaya devamm

#myboyaşgınsenfonisikth

17.BÖLÜM SONU

"Yani daha önce dediklerin, beraber uyuduğun kişiler mi?"

Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Başka ne yapılır Taehyung? Elbetteki uyuduğum kişiler."

Dediğimde Taehyung derin bir nefes verdi ve kocaman gülümsedi.

"Demek kalp sesim ilgini çekti?"

Dediğinde başımı salladım ve tekrardan başımı göğsüne dayadım. Taehyung ise o sırada konuşuyordu.

"İlk defa bir kızı kalp sesimle etkiliyorum, bu ilk."

Dediğinde başımı göğsünden çekmemiştim.

Şimdi uyumam gerekiyordu.

Öyle de olmuştu.

18(HOT)

-sıcak-

Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte, ek olarak midemin şiddetli ağrısıyla gözlerimi açtım, boğazımı yakan acı hisle yüzümü buruşturmuştum.

Aslında sabahın ilk ışıkları değildi, gün doğalı saatler olmuştu fakat sarhoş bedenimin ayılamayan zihni bunu ayırt edecek kadar dikkatli değildi.

Hala sarhoş olmam kulağa garip mi geliyordu? Nedeni yatağımın altında sakladığım şarap olabilirdi. Tadı her ne kadar turşu suyunu andırsa da zihni bulanıklaştırmada biradan daha etkiliydi. Tek kadehte sağlam adamı devirebilirdi.

Eh, ben de pek sağlam değildim.

Ağzımdaki acı tatla birkaç kez yutkundum, boğazım yanıyordu. Gözlerimi kısarak komidine baktığımda eğilerek yarısı içilmiş bardağa davrandım. Yerde ağzı açık ve yere birkaç damla leke bırakan şarap duruyordu, onu görmezden geldim. Bardağı zor da olsa dudaklarıma götürüp koca bir yudum aldıktan hemen sonra, daha suyu yutamadan bir şey olmuştu.

Tam o sırada birisi bana sarılmıştı. Kolunu belimde hissediyordum.

Elim komidinden destek alırken donup beklemek zorunda kalmıştım, birisi bana sarılmış olamazdı. Bu olamazdı, değil mi?

Hayır, hayır. Ben hala sarhoşum, bu yüzden muhtemelen halisünasyon görüyorum.

Ya da durun biraz, Hoseok olamaz mıydı?

En son hatırladığım Taehyung'un beni eve getirmek için ısrar etmesi üzerine arabasına binmem ve kusmamdı, filmin diğer şeritleri kopuktu.

Tanrım, bu Taehyung'tu.

Gözlerimi korkarak yatağın sağına çevirdiğimde tahminim doğru olması üzerine ağzımda tuttuğum su genzime kaçmıştı. Suyu hızla püskürttükten sonra öksürmeye başlamıştım.

V FOR MOONRISE • Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin