On dördüncü bölümüze hoş geldiniz.Bu kitabın bilinmeyenlerini final bölümünden sonraki bölümde toplu paylaşacağım. Artık her bölüme spoi bırakmaya başladım. Teoriler başlasın.
#myboyteorisizkitapmıolurkth
-13. BÖLÜM SONU-
Kim Taehyung nasıl olur da evimde olurdu? Hem de benden önce?
"Ama sen okuldaydın-"
Dediğimde sözümü kesti.
"Arabayla geldim. "
Dedikten sonra çenesinin ucuyla arabasını işaret etti. Omzumun üstünden arabasına baktıktan sonra çekimser bir tavırla içeriye girdim. Nedeni ise Taehyung'a hareket çektikten kısa bir süre sonra karşımda görmemdi.
Ben üstümdeki montu askılığa asarken kulağıma eğilen beden sıcak nefesini enseme üfkedikten hemen sonra fısıldadı.
"Sen hareketini gösterdin, sıra bende. "
14(SMILE)
-gülümsemek-
Kucağımdaki cips tabağını bağdaş kurduğum bacaklarımın arasına yerleştirdim, biten tabağa yeni bir pakedi açıp eklediğimde Jimin kınarcanına yüzüme bakmıştı."Yüzünde sivilce çıkacak Mirae."
Dediğinde gözlerimi devirdim.
"Sanki beni düşünüyorsun yılan herif, senin de favori cipsinin ballı cips olduğunu bilmesem neyse de..."
Dedikten sonra koltuğun kenarındaki paketleri gösterdim umursamaz bir tavırla Jimin'e.
"Bir paket daha olması gerekiyordu, o nerede? Yoksa yedin mi?"
Dediğimde Jimin hafifçe sırttı ve başıyla olumsuz anlamda sallayıp gözleriyle Taehyung'u gösterdi. Taehyung ise kucağına koyduğu cips pakedini Seokjin'den saklayarak yemeye çalışıyor, bir yandan da Namjoon'a nasıl kazanacağı hakkında ipuçları veriyordu. Bu oyun hakkında belli bir bilgi birikimi, deneyimi varmış gibi bir tavrı vardı.
Gözlerim bedeninde gezindiğinde bu çocuksu tavrı oldukça masum görünmüştü anlık olarak. Kaşlarını çatarak paketten birer birer alınan cipslere baktığında hafifçe gülümsemiştim, şirindi. Pakedi daha sonrasında daha da aşağılara sakladığında çaktırmadan Jin'e bakmıştı, onu kontrol ediyordu. O an onu kalbime gömmek istemiştim, sonsuza kadar orada kalmalıydı.
Hissettiğim garip ve tarifi imkansız duyguyla kaşlarımı çattım ve kendimi silkeledim. Kendine gel Mirae. O senin düşmanın, dediğim sırada iç sesim bana karşı çıktı.
Düşmanınla savaşma Mirae, seviş, diyen iç sesimi susturup başımı çevirdim. Yoksa iç çelişkiden dolayı felç geçirecektim.
Eve Seokjin&Jimin kardeşler dışında evimize yabancı olan Namjoon-Taehyung ikilisinin davet eden Hoseok; biricik kardeşini, beni, çıldırtmayı hedefliyor olmalıydı.
Neyseki Yoongi ile Jungkook asalaklarını çağırmamıştı, Yoongi yatağımı işgal ederken Jungkook aptalı ise beynimi meşgul ediyordu.
Her ikisi de birbirinden sinir bozucuydu.
"Git iste Taehyung'undan."
Diyen Jimin'e kaşlarımı çattıktan sonra pis ellerimi saçlarına attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.