Onuncu bölüme hoj geldiniz sayın okuyucular, bu bölüm 5 sezon olan kitabımızın ilk sezon sonu. Kitap 50 bölüm olacak, konular aksarsa yine son bölümlere doğru yönlendirme bölümleri ekleyebilirim. Sezon sonu bölümüne geçebilirsiniz. Ama önce bir uyarı yaparım, çok güzel bir bölümdü ya da bu bölümü beğenmedim diyen okuyucular oldukça kaliteli, yb yazar aq diyen okuyucular kalitesiz şerefsizlerdir. Kaliteli olun.
#myboyülkemdekaliteliokuyucuistiyorumkth
9.BÖLÜM SONU
Kim Taehyung, sen tam da tahmin ettiğim gibi birisiydin, sen tam bir pisliktin.
Başıma gelmesini istemediğim bir belaydın fakat öyle bir girmiştin ki hayatıma, çıkmak nedir bilmemiştin.
Belki de bu kaderden başka bir şey değildi.
Bilemeyiz.
Bilememiştik.
Aynı şimdi gibi, ne yapacağımı bilememiştim, sokakta yapayalnız kaldığımda başımı göğe çevirdim. Karanlığı aydınlatan Ay gibi bir ışığa ihtiyacım vardı, içine girdiğim kuyudan çıkmama yardım edecek bir aydınlığa...
Çünkü yapmamam gereken bir şey yapmış, dipsiz bir kuyuya düşmüştüm.
Sana...
10(SLEEP)
-uyku-
Şaşkın ve çaresiz bakışlarım boş ve loş sokakta gezinirken bulunduğum mekanın neresi olduğunu, neden burada olduğum gibi temel sorulara cevap bulamadığımı fark ettim beynimde.
Düşünebildiğim tek şey Kim Taehyung'tu.
Beni bulmuştu.
Öğrencilik hayatım burada bitecek miydi?
Neden her zaman kötü senaryoyu yazmaya meyelliydim ki? Belki de onu ikna edebilirdim?
Saçmala Mirae, çocuğun deneyimi senin yaşından fazladır, seni mi dinleyecek, diyen iç sesimle dizlerimin bağı çözülüvermişti. Yere yığıldığımda nefesimin sıkıştığını fark ettim, şimdi ne yapacaktım? Hoseok öğrenirse elinden hiçbir şey gelmeyecekti, arkadaşı olduğu için araları bozulacaktı durduk yere, ona yük olacaktım. Beni istemeyecekti, mükemmel kız kardeş rolümden sıyrılıp onun gözünde işe yaramaza dönüşecektim.
Ellerimi bacaklarıma sarıp başımı dizlerime gözdüm. Ne yapacaktım ben Tanrı aşkına?
Daha önce hiç bu kadar aciz hissetmemiştim, Kim Taehyung beni acizleştiriyordu.
Nerede kötü bir huy varsa hepsini Kim Taehyung'a bahşetmeye hazırdım, içimde biriken nefret her geçen saniye misliyle artıyordu.
Ne yapacaktım, ne yapacaktım?
Eğer Youra'da kalırsam gün doğana kadar Taehyung bilgisayarımın içinden geçecekti, Youra'da kalmayıp eve gidecek olursam da bilmem kaç erkek evladı ve onların gürültüsü eşliğinde uyumaya çalışacaktım.
Hem de Seokjin'in fil yavrusu gibi zıplamasını işiterek...
Tanrım, bana sabır ver.
Çömeldiğim pozisyondan sıyrılıp bir taksi çağırdım ve eve doğru yol almaya başladım. Evin kapısına vardığım an çekimser bir tavırla zile bastığımda zihnimde ne yalan söyleyeceğimi düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.