Yirmi ikinci bölüme hoş geldiniz bacılar, sıkı tutunun, ekşına doğru gidiyoz.
#myboydiyetegirdimkeyfimyerindedeğilkth
21.BÖLÜM SONU
Jaewook sinirle güldükten sonra Taehyung devam etti.
"O elini çekecek misin yoksa çekmeyecek misin?"
Ben olan bitenin Hoseok'un kulağına gidebilecek olmasının korkusunu yaşarken Jaewook bileğimi daha sert tutmuştu, bu durum karşısında bedenimi ondan uzaklaştırmak istercesine eğildiğim sırada hafifçe inlemiştim.
Taehyung bunu duyar duymaz Jaewook'un eline öyle bir kuvvet uygulamıştı ki ben bile bileğimin üstünden hissetmiştim. Anında bileğimi serbest bırakan Jaewook kendi kolunu tutmuş ve kaçamak bakışlarla bir bana bir de Taehyung'a bakmıştı.
Taehyung ise hiç umurunda değilmiş gibi hafifçe gülümsedi.
"Güzel seçim."
22(like)
-sevmek-
"Ne yani? Jaewook'un uğraştuğı kız Mirae miydi?"
Youra hafifçe kafasını salladı.
"Mirae'den nefret ediyor, aslında bakarsan günah keçisi arıyordu. Mirae sadece arkadaşını korumak istemişti, daha sonrasında biz de şikayet edecektik ama işin içine Hoseok oppa girince... Pek mümkün olmadı."
Taehyung başını bana çevirdiğinde yüzüne bakmasam da beni izlediğini fark etmiştim anında, Youra'ya dönük olan başımı iki elimin arasına aldıktan sonra gözlerimi kapattım.
Ya Hoseok duyarsa?
Geçen sene atlattığımız belayı tekrarlamak zorunda mı kalacaktık?
Hoseok'un başına bela oluyordum, hayatına bir parazit gibi girmem yetmiyormuş gibi bir de hayatını altüst ediyordum.
Sıkıntıyla nefesimi üflediğim sırada Youra elini omzuma atmıştı.
"Merak etme, bir şey yapacağını sanmıyorum. Sen de endişelenme."
Dediğinde Jaewook hakkında konuştuğunu anladım fakat kulaklarım duyduğu sözleri geri çeviriyordu, basit bir avutma olduğu açık olan bu cümleler gerçeklikten oldukça uzaktı.
İnanmak isteyeceğim fakat inanmanın mantıksız olduğu sözlerdi.
"Endişelenme."
Bakışlarımı yavaşça bana doğru konuşan bedene çevirdiğimde güven verircesine gülümsedi, sevimli bir şekilde başını yana doğru eğdiğinde gözlerimi kaçırmıştım gülerek.
Ben konuşmama kararı almışçasına suskunluğuma devam ederken Youra Taehyung'a döndü.
"Kendi için endişelendiğini sanmıyorum, muhtemelen Hoseok oppa duyacak diye tedirgindir. Korkak biri olsaydı zaten Jaewook ile karşı karşıya gelmezdi."
Dediğinde Youra'ya hitaben hafifçe gülümsemiştim, beni tanıyan sayılı kişilerden biriydi hiç şüphesiz.
Küçük sırları saymazsak.
"Ah, geçen sene Namjoon hyungla Jaewook'u dövmüştü, değil mi?"
Demişti Taehyung. Başımı hafifçe salladıktan sonra dudaklarımı birbirine bastırdım, bıkkın bir tavırla nefesimi üflediğimde Youra tekrardan sırtımı sıvazlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.