Altıncı bölüme giriş yaptınız,
karne hediyeniz olan bölüme hoş geldiniz!5.BÖLÜM SONU
"Taehyung da mı biliyormuş, cevap versene Mirae!"
Yutkunduktan sonra gözlerimi karşımdaki bedenden ayırmadan cevapladım.
"Sanırım artık her şeyi biliyor, Yangmin."
Dedikten sonra gözlerimi gözlerinden ayırmadan telefonu kulağımdan ayırıp kucağıma koydum.
Çünkü karşımda hafifçe kaşlarını çatıp gülümseyen beden Kim Taehyung'dan başkası değildi.
6 (WHY NOT)
-neden olmasın-
Şaşkınca karşımdaki bedene bakıyor, olan biteni nasıl da ele verdiğimi zihnimde biçip tartıyorken kollarını bağlamak yerine kotunun ceplerine sıkıştırma kararı alan bedenin hafifçe gülümsemesine şahit oldum.
Başını yana çevirip benimle olan göz temasını kesti, gülüşü dudaklarına yayılırken gözlerimi ayaklarıma indirdim.
Neden kendimi kötü hissediyordum?
Kimse kötü bir laf etmesin diye hiçbir arkadaşıma anlatmadığım Yangmin'in bu aptal oyununu düşman sınırları içerisinde ifşa etmiştim, kalbimin acıyla sıkışması ile elimi göğsüme attım, kıyafetlerimi avcumda topladıktan sonra yumruğumu sıktım.
Taehyung ise ayağını görüş açıma sokup hafifçe salladı, amacı dikkatimi üzerine çekmekti fakat ben zaten onu görmezden gelmeye çalışırken onun bu çabası gülünç kalıyordu.
"Sen gerçekten de salak bir kızsın Mirae."
Dediğinde gözlerimi devirdim görmese bile.
Bana bilmediğim bir şey söyle lütfen.
Gözlerimi ona çevirdiğimde hafifçe gülümsediğini fark ettim, normal şartlar altında kızması veya kandırıldığını düşünüp bana bir çift laf etmesi gerekmez miydi?
"Jungkook'a söylemeyeceksin, değil mi?"
Dedim en sonunda başım eğikken, nefesim tükenmiş ve canım oldukça sıkılmıştı. Ben her şeyi tıkırında ilerletirken Taehyung faktörünün olaya dahil olması beklediğim bir şey değildi demeyeceğim fakat bu kadar da erken oyuna gireceğini kestirememiştim.
Yangmin'i kendi silahı ile vurmayı planlıyordum, Jungkook hazır peşimde koşuyorken Yangmin'i kıskançlık krizlerine soktuktan hemen sonra işin içinden sıyrılıp Jungkook'u Yangmin'in üzerine salacaktım.
Masum ve madur ayağına yatacağımdan dışarıdan bakan herkes benim için endişelenecek, Yangmin ise kötü arkadaş damgası yiyerek senenin sonuna kadar yalnızlığına yalnızlık ekleyecekti.
Yani planım buydu.
Ta ki Taehyung çıkıp gelene kadar.
Sanırım Tanrı kötü bir kız olmamı istemiyordu, sırf bu yüzden bana beyaz atlı bir prens yollamıştı- pardon siyah atlı prens...
Kim Taehyung ve onun siyah giysileri... Şimdi bile üzerinde tek renkli aksesuarı pembemsi dudakları olabilirdi.
Ne diyorsun sen Mirae, ne dudağı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.