On altıncı bölüme hoş geldiniz. Hepinizi öpüyorum. (Önceden hep faça alır gibi giriş yapardım artık cici kız olmaya karar verdim)
#myboysevgidolukth
15.BÖLÜM SONU
Bileklerimin ikisi de büyük eller tarafından kavranıp kapıya sabitlendiğinde sırtımı kapıya yaslayıp ne olacaksa bir an önce olmasını bekledim.
Yüzümde hissettiğim nefesle irkildikten sonra dudaklarını yanağımda hissettim, sadece temas ediyordu. Ne bastırıyor ne de geri çekiyordu, öylece durmaya devam ettiği sırada dudakları dudaklarıma daha da yaklaştı ve tam dudaklarımın kenarında durdu.
Dudaklarını dudaklarımın kenarına bastırdıktan sonra geri çekilmişti.
O tehlikeli biriydi, hem de oldukça fazla...
Ben onun canını yakmak için planlar yaparken kendi canımın yanıp yanmayacağımı kafamda biçip tartarken o da boş durmamıştı; elindeki gizli silahı ile kalbimi, bedenimi ve zihnimi ateşe verip küllerini havaya uçuşturmuştu.
16(DRINK)
-içki-
Utangaç ve meraklı gözlerimi nefesini yüzümde hissettiğim bedene çevirdim, ağır ağır açtığım gözlerimi gözlerine sabitlediğimde kalbinin sesini işitmiştim.
Küt, küt ve yine hızlı ritimli bir küt sesi...
Buradaydı, sanki kalbi kalbimde atıyordu. Hissedebiliyorsun bu garip sesi, en az bu his kadar garipti hissettiklerim.
Tanımlıyamıyordum, kelimeler yetmiyordu. Belki de fazla geliyordu.
Resmedemiyordum, şayet birisi hissetiklerini çiz deseydi tüm renkleri birkaç defa boş sayfaya sürerdim. Belli bir şekli bile yoktu.
Sadece karmaşık bir şeyler vardı.
Belki birkaç kelebek, hem de karnımda?
Ne işiniz var orada? Hem de iznim olmadan?
Güvende hissetmeme neden olan sese kulak verdiğim sırada elimi tam da sol göğsüne koymuştum, istemsizce yaptığım bu hareket elimin altında atan bir kalbin beni daha iyi hissettireceğinden değildi.
İstemsizdi ve içgüdüseldi.
Elimin altında ritim hızlandığında hafifçe gülümsedim.
Güzeldi.
Onu hissetmek güzeldi.
Belki de tanımlayabildiğim tek duygu buydu.
Taehyung'un birden geriye doğru çekilmesiyle elim havada kalmıştı, şaşkınca yüzüne baktığım sırada beni kenrara çekip kapıyı açtı ve arkasında beni bıraktığından emin olmak istercesine hızlı adımlarla merdivenlere yönelmişti.
Kaçıyor gibiydi.
Ya da kovalıyor.
Az önce olanları beynimde tartarken mantığım devreye girmişti, merdivenlerin ucundan alt katta göz gezdirdiğimde televizyon ünitesinin önündeki oyunların ve dvd setlerinin darmadağın olduğunu ancak o vakit fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanficYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.