On beşinci bölüme hoş geldiniz yavrucaklar, bakıyorum teori falan üretiyorsunuz, yabmayın. Bu kitap polisye değil, tüm gerçekleri en geç 30'lu bölümlerde öğrencekseniz zaten. Bu kitapta aşk var (inanmadınız dimi) samimiyet var gözyaşı var (beyninizden akan terler buna dahil)
#myboyseninbenaqkth
14. BÖLÜM SONU
"
Senin homoseksüel olduğunu bilmiyordum, bize hiç söylemedin."
Diyen Namjoon'a döndü bu sefer Taehyung. Ben de yeni öğrenmiştim, arkadaşları bile bilmiyorsa benim bilmem saçmalık olurdu zaten, diye geçirdiğim sırada Taehyung kalın sesiyle Namjoon'u cevapladı.
Verdiği cevap hepimizin nutkumuzun tutulmasına yetecek cinstendi.
"Ben zaten homoseksüel değilim."
Herkes şok olmuş bir ifadeyle bir Taehyung'a bir bana baktığı sırada Taehyung hafifçe içinde sinsilik ve bir tutam heyecanla gülümsemişti.
15(kiss)
-öpücük-
Garip bakışların altında kaldığım saniyelerde bir haykırış kopmuştu.
"N-ne?"
Şaşkın yüz ifadesine iğrendiğini belli eden bir mimik daha ekleyen Hoseok, en az benim kadar şaşkındı.
Az önce Taehyung heteroseksüel olduğu söyledikten sonra bir şeyi itiraf etmişe benziyordu.
Ortamdaki tek kadın kimliğine sahip kişinin ben olduğumu varsayarsak...
Benden hoşlandığını mı ima etmişti az önce?
Saçmalık.
Ayol buldun bunuyorsun, yelloz, diyen iç sesime ayak uydurmadım elbette.
Bu sırada Taehyung umursamazca omzunu silkti.
"En az bir kere aklından geçirip geçirmediğimi sordunuz. Ben de cevapladım."
Jimin gülerek öksürmeye başladığında Tae'nin koluna vurmuştu, bir umut onu uyarmaya çalışıyordu fakat faydasızdı. Hoseok kaşlarını çatıp bir bana bir de yanımda oturan Taehyung'a bakması ile samimiyetten uzak bir sırıtış yerleştirdim dudaklarıma, yan gözle Taehyung'a baktığımda umursamazca gülümsediğini fark ettim. Hoseok ise en sonunda sinirle eliyle kalkmamı işaret etti, sesimi çıkartmadan hafifçe yerimde kıpırdandığımda Hoseok öfkeyle bağırdı, sabırsızdı.
"Kaldır kıçını Mirae, ırz düşmanının yanına oturmana izin verecek kadar gavat değilim!"
Dediğinde Namjoon Hoseok'u sakinleştirmek için araya girmişti.
"Hoseok-ah, bu kadar sinirlenme. Kardeşin bu kadar güzel olmasaymış-"
Cümlesine devam edememişti çünkü Hoseok altında oturduğu minderi Namjoon'un yüzüne fırlatmıştı.
"Pezevenkjoon. "
Dedikten sonra sinirle diğer tarafa döndü Hoseok.
"Düşman sayısı ikiye mi yükseliyor yoksa ben deliriyor muyum Seokjin hyung?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V FOR MOONRISE • Kim Taehyung
FanfictionYazar notu: En az Taehyung'un sesi kadar derin bir hikaye. Okuyucu yaş sınırlaması +16 "Öldüğüm gün üç defa doğdum. Biri şeytandı, ikincisi bendim ve üçüncüsü sendin. " BAŞLAMA TARİHİ: 09.08.2020 BİTİŞ TARİHİ: (?) myboykth tarafından yazılmıştır.